My label - Resipi Kuih Malaysia

Good morning... everybody. So if you noticed, I just started this label Resipi Kuih Malaysia in my blog. Since most you love to cook.. why not I add my collection of 100 recipes. One new recipe will be added from day to day. Hopefully, you will benefit this.



An introduction from the author,

"Terima kasih kerana membeli ebook ‘100 Resepi Kuih muih Malaysia’. Resepi-resepi yang terdapat di dalam ebook ini adalah kompilasi resepi masakan halal dari seluruh Malaysia daripada pelbagai sumber.
Tujuan ebook ini diterbitkan adalah sebagai bahan rujukan dalam Bahasa Melayu untuk para pembaca terutamanya kepada yang gemar mencuba resepi pelbagai masakan kuih-muih. Kuih-muih yang disajikan didalam ebook ini sesuai untuk dijamah pada minum pagi atau minum petang. Kesemua resepi yang ada menggunakan bahan-bahan yang halal dan mudah didapati di pasaraya-pasaraya seluruh Malaysia.
Di dalam ebook ini terdapat 100 resepi kuih-muih Malaysia yang disampaikan secara mudah untuk disediakan. Diharapkan anda berpuas hati dengan penyampaian ebook ini.
Selamat mencuba dan menikmati kelazatan kuih-muih tempatan."

Post a Comment

0 Comments