~~~PINKLOLIPOPS 1st FREE GIVEAWAY~~~

Uikkk! Mia telah di tagged oleh sop (http://www.gnesop.com) dalam entrinya (http://www.gnesop.com/2010/06/pinklolipops-1st-free-giveaway.html) untuk memasuki giveaway ni. Agak menarik bila Mia buka blog penganjur dengan tema Sewing Makes Me Crazy (http://pinklolipops.blogspot.com/).  Jom tengok giveaway ni kat sini (http://pinklolipops.blogspot.com/2010/06/pinklolipops-1st-free-giveaway.html). Tarikh tutup pada 4 Julai 2010 dan keputusannya akan dikeluarkan pada 6 Julai 2010.


Komen Mia Tentang Blog Ini

Mula-mula je buka terus tertumpu kat gambar atas... apa taknya ni lah jadi penyeri kat blog yang simple ni yang berunsurkan warna pink lembut, sedap mata memandang. Tuan punya blog ni bernama Ayu Rosly. Menerima tempahan jahitan pelbagai melalui online. Walaupun blog ini baru je bermula bulan Mei., Mia tengok dah ramai follower Ayu dan telah pun menerima tempahan jahitan. Mungkin Ayu boleh tambahkan informasi tentang jahitan atau apa-apa yang ada kaitan dengan jahitan.

Secara keseluruhan, blog ini menarik dan mempunyai gaya tersendiri. Tahniah kepada Ayu, semoga berjaya di dalam perniagaan online ini.

Antara Hadiah Yang Ditawarkan



Seterusnya Mia nak tag 3 orang  kengkawan bloggers, mana tahu ada rezeki boleh lah dapat handbag free...
  1. Azaziah Hani (http://honeyd83.blogspot.com)
  2. Manja (http://manja8804.blogspot.com)
  3. Nabilla (http://orchidlover-nabillanasir.blogspot.com)

Post a Comment

3 Comments

  1. salam ziarah,
    tag tempohari dah dijawab.
    t kasih ya. :)

    ReplyDelete
  2. gud luck juga....tq to mia sebab sudi kongsi resepi kuih muih yg memang fav saya...

    ReplyDelete