Maklumbalas dari My Rapid Transit

Sila klik pada gambar untuk besarkan

Segala persoalan telah pun terjawab kini. My Rapid Transit telah pun membuat kenyataan rasmi tentang aduan yang telah dibuat oleh peserta Contest dan mencadangkan agar pengundi membuat pendaftaran ke laman web MRT seperti yang Mia maklumkan pada entri sebelum ini.

Apa-apa pun teknologi maklumat sentiasa berkembang dengan pesat dan tiada yang mustahil dalam dunia IT. Ada segelintir peserta yang telah mementingkan diri sendiri dengan membuat penipuan dalam undian dan mengakibatkan bandwidth tidak mencukupi kepada pengundi-pengundi logo lain.

Di harap pengundi logo MRT Mia ini dapat bersabar dan cubalah cara yang terbaru untuk mengundi seperti di SINI sekiranya tidak boleh menggunakan FB untuk Vote.

Post a Comment

6 Comments

  1. Sepatutnya penganjur xbuat format sistem voting ni. kaedah lapuk yang menggalakkan penipuan. lagipun untuk logo sepenting ini, boleh ke pemilihan pemenang berdasarkan vote semata. kalau logo buruk tp dpt undian yg tertinggi yg menang. tentunya wujud rasa xpuas hati kendian hari nak2 kalangan peserta semua kan.

    ReplyDelete
  2. dtg sini nk engtkan pose jgn xpose..=)
    http://lolz-l.blogspot.com/2011/08/halwa-telinga.html

    ReplyDelete
  3. haiz mcm2 ada kan .. kenapa lah di abuat vote2 mcm ni nanti yg byk vote logonya buruk cam mana , sanggup ke rapid pakai logo tu

    ReplyDelete
  4. kita tunggulah mcm mana...keputusannya nanti...Mia..

    ReplyDelete
  5. dalam bab ni.. kita kena ikut kata penganjur... keputusan adalah muktamad...

    terlalu banyak sangat penyertaan dan persaingan terlalu sengit..

    ReplyDelete