image Bila Sofea Siram Pokok Bunga... - Mia Liana

Tuesday, 1 May 2012

# Family Matters

Bila Sofea Siram Pokok Bunga...


Kisahnya masa petang-petang, Sofea tolong neneknya siram pokok bunga. Penuh dengan konsentrasi dan sungguh-sungguh siram pokok bunga. Sukanya hati Mia bila tengok Sofea dah pandai itu dan ini. Banyak betul yang dipelajarinya semasa duduk di kampung tempohari.

Sekarang ni, dah balik Johor Bahru tak dapatlah Sofea nak siram pokok bunga. Rumah Mia tiada pokok bunga. Nanti bila balik kampung boleh siram lagi ya Sofea....

Jom tengok Sofea...zasss...








p/s: sukanya tengok perkembangan Sofea yang semakin cerdik nak tahu itu dan ini....

Jom Vote Mia Kejap Untuk Hari Ini....


Vote Me Everyday
23 April - 13 May 2012

7 comments:

  1. hehe.. teringat lagu "ku siram pokok bunga.. bunga mawar namanya.."

    ReplyDelete
    Replies
    1. uikkk heheheh kat rumah nenek Sofea ni bunga kertas yang banyak...

      Delete
  2. rajinnya Sofea...anak sape la tu.hehehe

    ReplyDelete
  3. Anak perempuan sulong saya lah, yang comel dan cute tuhh macam bapak dia....huhuuuu

    ReplyDelete