DiGi WWWOW Awards 2012 - Mia Liana Dalam Top 10 Nuffnang Blogger of the Year

DiGi WWWOW Awards 2012 - Top 10 Nuffnang Blogger of the Year


Klik SINI untuk lagi besar

Mia sebenarnya baru sahaja sampai rumah ni, terus cepat-cepat tengok emel. Semasa perjalanan dari Kuala Lumpur ke Johor Bahru tadi, Mia terima sms daripada Mak Dara mengatakan ada beberapa calon yang telah terima emel daripada DiGi. Mia ada event MoA pagi tadi untuk menerima Sijil Anugerah Perkhidmatan Cemerlang. 

Selepas dapat tahu, susah betul hati ini. Dapat emel ke tidak? Bila dah buka emel, terasa lega sungguh. Alhamdulillah, syukur sangat-sangat. Mia berjaya menempatkan diri dalam Top 10 Nuffnang Blogger of the Year DiGi WWWOW Awards 2012. Satu lagi berita gembira buat Mia. Terus Mia update dalam blog. Tentu ramai yang tertanya-tanya, bukan?

Terima kasih sangat-sangat kepada semua yang mengundi Mialiana.com tempohari. Begitu juga dengan semua sponsor yang bekerjasama dalam kempen Mialiana.com. Tidak lupa juga kepada pihak juri yang memilih Mialiana.com untuk menjadi Top 10 dalam kategori ini. Terima kasih.... Terima kasih.... Sayang anda semua ketat-ketat. 

p/s: dah ada dua berita gembira dalam minggu ni.... lepas ni ada satu lagi berita gembira....

Post a Comment

28 Comments

  1. wah!! tahniah akak.. :) semoga terus cemerlang..

    ReplyDelete
  2. Congratulations!! mia so hopefully winning digi wwwow awards 2012

    ReplyDelete
  3. tahniah...semoga terus berjaya mengorak langkah :)

    ReplyDelete
  4. tak sabar nak tahu ape berita gembira nye?

    ReplyDelete
  5. congratssss congratsssssssssss congratssssssssssssssssssss. :DDDDDDDDD excited juga ni sbb sy pun tercalon gak dlm top 10 for top online over achiever under 15! :) WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE! tahniahhhhhhhhhhhhhhhhhh akakkkkkkkkkk!

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks Joel. congrattttsss to you too. see you there..

      Delete