Kisah Belajar Di Blog Bantu Pelajar OUM Lain Dapat Anugerah Dekan (Dean's List) #2

Kisah Belajar Di Blog Bantu Pelajar OUM Lain Dapat Anugerah Dekan (Dean's List) #2

klik pada gambar untuk besarkan

Wahhh... bertambah gembiranya Mia apabila ada lagi seorang pelajar OUM Melaka yang mendapat Anugerah Dekan (Dean's List) bila Mia baca komen Izyan di dalam entri Kisah Belajar Di Blog Bantu Pelajar OUM Lain Dapat Anugerah Dekan (Dean's List).

Tersenyum simpul seorang-seorang. Seronoknya, dengan hanya melalui blog dapat juga Mia memberikan inspirasi kepada pelajar-pelajar OUM di luar sana tu. Suatu perasaan yang sungguh tidak ternilai dan tidak terluahkan dengan perkataan.

Izyan Hanis : kak mia : my name is izyan, i read ur blog too! and i dpt dean list at oum this sem.. alhamdulillah.. ur blog is an inspiration for students like me :)) 
Mia Liana : oohhh ye ke, izyan? terharu betul kak mia bila baca komen ini. tahniah ya dapat dean list. syukur sangat. semoga mendapat dean list juga untuk semester2 yang akan datang. good luck!

Sebenarnya, semuanya terletak pada diri kita sendiri. Nak seribu daya... tak nak seribu dalih. Bila sudah ada di depan mata, gunakanlah dengan sebaiknya.

p/s: all the best untuk Izyan...

Post a Comment

14 Comments

  1. alhamdullilah..

    dapat juga pahala kat mia , membantu org lain munuju kejayaan..

    ReplyDelete
  2. wahhh! Congrats to Izyan. Alhamdulillah :D

    ReplyDelete
  3. Allhadulillah... tahniah... all the best tuk mia...

    ReplyDelete
  4. Thanks Kak Mia,thanks all..alhamdulillah..Will keep on reading kak mia's blog for more tips:))..*next goal dean list for this semester:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. your most welcome dear... feel free to visit me here and all the best to you, izyan!

      Delete
  5. Oh,this is izyan using acc lain:) *wink*

    ReplyDelete
  6. Kak mia,izyan,tgh buat buat assignment..tetiba teringat kat kak mia...tu yg dtg ke post ni....hopefully can achieve dean list again!! izyan selalu check updates kat blog akak..to get more motivation...:) hope boleh succeed mcm kak mia juga...:)lots of love from Izyan, OUM Melaka..

    ReplyDelete