image Rafina Mimi - Peserta Kempen Terbaik Mialiana.com - Mia Liana

Sunday, 17 June 2012

# DiGi WWWOW Awards # RSFG DCM

Rafina Mimi - Peserta Kempen Terbaik Mialiana.com

Leganya Mia bila bungkusan yang dihantar telah pun sampai kepada Rafina Mimi, peserta kempen terbaik Mialiana.com untuk DiGi WWWOW Awards 2012 seperti yang Mia telah umumkan dalam entri INI.


Wahhh... betapa anggunnya Mimi... Antara kata-katanya..

"Cantik tak jubah lycra satin dan tudung syria yang di sponsor oleh RSFG DCM ni? cantik kan? jubah lycra satin dan tudung syria tu aje yang cantik. orang yang pakai tu tak cantik pun. kihkihkih  tapi inilah orang kata berani membawa perubahan. asyik pakai jeans dengan t.shirt aje kan? nah hambek ko..sekali macam mak datin hasilnya. hihihi 

Akhir sekali saya nak ucapkan ribuan terima kasih pada pihak sponsor RSFG DCM yang telah memilih saya sebagai peserta kempen terbaik untuk Mialiana yang menyertai Digi WWWOW Awards 2012 tempohari. jubah lycra satin dan tudung syria ini bernilai RM200. kepada anda yang meminati jubah lycra satin dan tudung syria dari RSFG DCM ini, apakata kalau anda menjengah masuk ke facebook milik RCFG DCM dan mencuci mata dengan melihat jubah-jubah dan tudung-tudung cantik yang ada di jual di sana. kalau berkenan, apa salahnya kalau anda rembat dua tiga pasang jubah dan dua tiga helai tudung! memang semuanya cantik dan berbaloi untuk anda memilikinya.. ". Untuk tengok gambar-gambar yang lain, sila klik SINI.

Sama-sama ya Mimi. Mia dan sponsor RSFG DCM mengucapkan ribuan terima kasih kepada Mimi di atas komitmen yang sungguh-sungguh semasa kempen Mialiana.com tempohari. Semoga Mimi menjadi seorang blogger SEO yang berjaya dan penulis e-novel yang berwibawa. Terbaikkk!

p/s: lawanya Mimi...

8 comments:

  1. Bertuah mimi tu dpt hadiah sponser..

    ReplyDelete
  2. santeklaaa....luv the color...tahniah!!

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. kunjungan gan .,.
      saat kau kehilangan arah ingatlah masih ada yang menolong mu
      dan tetap berdoa mengharap untuk menemukan jalanmu.,.
      di tunggu kunjungan balik.na gan.,.

      Delete