image My Birthday Giveaway 2012 - Mia Liana

Tuesday, July 10, 2012

# Contest

My Birthday Giveaway 2012

My Birthday Giveaway 2012

Mia dijemput oleh Nur untuk join giveaway yang tarikh tutupnya ialah pada hari ini, 10 Julai 2012. Don't worry Mia datang support. Jangan susah hati ya. Sempat lagi ni. Nasib tidak perlu tag sesiapa. Tapi kena teka jumlah harga barang di dalam bakul ini... hmmm...

Mia teka harganya ialah RM 40.00. Main agak je ni. Dalam bekas merah tu mungkin ada barang...

p/s: kepada yang berminat nak teka-teka jomlah join sama... 

6 comments:

  1. Terima kasih banyak kak sebab join GA Nur.. Nur dah terima penyertaan akak.. nanti Nur update ye.. :)

    Good luck!!

    ReplyDelete
  2. Hi kak , Jom join segmen pertama saya :)

    http://cerita-amna.blogspot.com/2012/07/segmen-sayaakukamek-seorang-blogger.html : Ada hadiah menarik menanti pemenang! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih. insyaAllah kalau sempat... kalau tak sempat jangan kecik hati ya..

      Delete
  3. goddluck kak mia hehe^^ GA shida pun tgah lgsg tgal lg smggu jer..kak mia sudi join eh ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. oo ok. kak mia tengok macam susah skit GA tu... nanti kalau senang2 dan sempat baru kak mia buat ya...

      Delete