image Mia dalam Bernama.com - Mia Liana

Tuesday, December 18, 2012

# Study Matters

Mia dalam Bernama.com

Mia dalam Bernama.com

Hmm.. barulah hari ini sempat nak masukkan kisah Mia (dalam highlight) di Bernama.com dalam blog ini untuk simpanan Mia.  Suka tengok gambar dan artikel di dalamnya.

Jom tengok...zasss..


Juliana Ngahdirin, 34, who graduated with Bachelor's degree in Information Technology was awarded the Commonwealth Educational Media Centre for Asia(CEMCA) Award.

Scoring 3.8 in the Cumulative Point Grade Average, Juliana was also named the best female student in information and communication technology and mass communication.


p/s : so sweet...

63 comments:

  1. Tahniah Mia, semoga terus berjaya dan cemerlang!

    ReplyDelete
  2. assalamualaikum mia...mmg hebat semoga akan terus berjaya yer...:)

    ReplyDelete
  3. tahniah Mia..seronok tengok orang berjaya..

    ReplyDelete
  4. tahniah k mia.... best femal student tu... mmg hebat..

    ReplyDelete
  5. Tahniah Kak Mia ^_^
    Kejayaan Kak Mia akan memberi inspirasi kepada kami semua...

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih wilma... harapnya begitulah hendaknya... ;)

      Delete
  6. hhahaha..terselit jugak gambar adinda...kikiki..

    ReplyDelete
    Replies
    1. waaa bayu lagi femes, semua gambar dia ada... ;)

      Delete
  7. tahniah! pandai!! 3.8 tu...kalau farisha nk jejak 3 pun susah..hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih farisha... boleh tu... naikkan skit lagi...

      Delete
  8. Sis, tahniah... memang bukan mudah untuk mendapat 3.8

    ReplyDelete
  9. Wahhh !!!! Tahniah!!!!..mia dah popular sekarang siap masuk surat khabar. 3.8 bukan mudah nak score bagi seseorang pelajar. Lagi-lagi mia seorang Isteri, Berkerja dan Ibu. Bangga dengan pencapaian seorang anak melayu.

    ReplyDelete
  10. Banyaknya kenangan manis Mia.. Rasa nak ulang belajar & buat macam Mia.. hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. haah kak salmi.. syukurnya. boleh aje kalau kak salmi sambung belajar... buat pelan2..

      Delete
  11. so sweet... >.<
    letak dalam frame kat rumah kak mia... kenangan terindah tu... ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih ya ruha... ni la pencapaian terbaik kak mia...

      Delete
  12. Alhamdulillah. Sekalung tahniah untuk kak Mia :)

    ReplyDelete