image PENCARIAN BLOGLIST ASMAR ARAFAD - Mia Liana

Sunday, 2 December 2012

# Blog Tagging

PENCARIAN BLOGLIST ASMAR ARAFAD


Hmm... join segmen lagi. Huhuhu lagilah kalau segmen bloglist ni, memang pantang. Dengan muka tidak malu, Mia join segmen ini.

Simple je segmen ini, nak juga duduk dalam bloglist Asmar. Baru first time buat segmen tentu susah hati kan... Mia tengok pun belum ramai yang join. 

Kepada yang berminat jom lah join sama ya... Tarikh tutup segmen ialah pada 31 Disember 2012.

p/s: rajin nak bersegmen pula hari ini...

24 comments:

  1. assalamualaikum mia...selamat bersegmen yer...:)

    ReplyDelete
  2. Bukan hari ni aje Mia tu rajin bersegmen... memang hari-hari he,...he... tabik spring!

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. takpe kak salmi.. banyak lagi segmen lain kat luar tu...

      Delete