Friday, January 11, 2013

Sedap Corner... Memang Sedap....

Santapan tengahari... di kala terik matahari... Lokasi di restoren Sedap Corner belakang Hotel Thistle Johor Bahru.

Jemput makan semua...



Sempat ambil gambar dulu sebelum makan.. sedangkan perut sedang berbunyi ni...

p/s : lepas makan ni... nak jalan-jalan la dengan Dayah..
Published with Blogger-droid v2.0.6

86 comments:

  1. Assalamualaikum kak mia, sedapnya ABC! heee

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumussalam... sheila. memang sedap ABC ni...

      Delete
  2. sedapnya..tengah lapor ni..nasib baik jauh. kalau dekat pergi dah.

    ReplyDelete
  3. kak mia..hok bawoh 2 mknan pe?iman xpenah tau la

    ReplyDelete
    Replies
    1. itu gambar depan kedai sedap corner.. cuba klik untuk besarkan..

      Delete
  4. lah...jauhnyer Farah nak gi... cam memang yummy jer... ^_^

    ReplyDelete
  5. Nama pun dah sedap
    Mesti sedap
    Kalau tak kena tukar nama x sedap corner. Huhuju

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la... memang betul2 sedap la sop... semua makanannya memang best...

      Delete
  6. wahhhh..nampak sedap ni! terliur dibuatnya :D

    ReplyDelete
  7. Kak mia telah buat saya terliur..ok esok ajak en.suami pegi makan ABC..ish..ish..sedapnya..

    ReplyDelete
  8. adeh! sedapnyaaa tetiba lapar pulak. huhuhuhu. nampak jerk simple tapii erkk telan air liur dah neh huhuhu

    ReplyDelete
  9. assalamualaikum mia...sedapnya ABC tu...:)

    ReplyDelete
  10. Ya Allah sedapnya abc tu..sungguh terliur, cam nak zass ke jb sekarang!

    ReplyDelete
  11. sedaap nyer..nyumm..nyumm.. terase nak pergi carik sekarang jugak.

    ReplyDelete
  12. Replies
    1. wahhh dahsyat betul tu... hehehe... cari jangan tak cari...

      Delete
  13. sedap nyer ABC, nasi tu pulak comel jer. kalau sy x cukup tu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. huhuhu wahhh ni mesti suka ais banyak2 ni... hehheeh

      Delete
  14. dulu umah dekat ngn Hotel tu tp xpnah pegi pon kdai tu. Huhuhu.. sungguh menyesal..

    ReplyDelete
  15. Menyelerakan..tapi sikit ler...
    Tak cukup nak penuhkan tank perut aku ni..hahahahha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya pun setuju, hehe, kalau saya tu mau mintak nasi tambah.

      Delete
    2. uikkk hehehhe.... kalau banyak nanti tak habis... hanif

      Delete
    3. wahhh myfreeminded pun tak cukup juga... takpe... tambah ajelah..

      Delete
  16. Yummy....pns pns mmg abc pling sedap....hehehe....

    ReplyDelete
  17. lamanya xmkn ais kacang tiba2 ngidam lak..haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. uikk ingatkan pompuan je yang mengidam... heheh

      Delete
  18. Menarik la abc dia kak mia.. Nk jgk :)

    ReplyDelete
  19. Mcm kat rumah jer restorant ni hehehhee sedap lah ABC tu...

    ReplyDelete
  20. aiee kak mia selalu buat pengunjung blog meleleh tau, hehe . Especially abc tu ish , menggoda ..balik jb nanti siap lah nak direct ke sana terus.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ala... jangan majuk ya... heheheh sa mic..

      Delete
  21. Terliur tengok ABC tu. Dah lama tak makan.

    ReplyDelete
  22. memang sedap pon... tgk je pon dah meleleh air hidung... nyammm... nyammm

    ReplyDelete
  23. huish...tu lauk paprik ke tu? nak kena cari restoran ni bila sampai JB nanti...

    ReplyDelete
    Replies
    1. haah timi... ;) bolehlah datang sini nanti ya..

      Delete
  24. sedapnya. nasi tu sis. dalam mangkuk kecik tu lauk masak apa?

    ReplyDelete
  25. Replies
    1. cukup hainom.... janji dapat rasa... heheh

      Delete
  26. sedapnya ABC tue..tapi musim hujan mcm ni tak sesuai nak makan..

    ReplyDelete
  27. simple je menu...tp bselera kan kak mia hehee :D

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

Buy Here Online @ Mialiana.com