Tuesday, February 26, 2013

Air Vico Panas




Mia sekarang sedang menikmati air vico panas. Rasa segar betul. Baiknya hati Kak Aida tolong buatkan air ini untuk Mia. Terharunya. Sukanya bila ada kawan yang ambil berat tentang kita.

Maklumlah baru hari ni jumpa dan dapat berborak sama. Masing-masing sibuk dengan kursus yang berlainan minggu lepas.

sahabat sejati sukar dicari...

Published with Blogger-droid v2.0.6

76 comments:

  1. bestnya.... takde vico, dpt air kopi panas pun sodapppp... sapelah nak jadi sahabat sejatiku kat opis nih? huhuhu... untung mia.

    ReplyDelete
  2. geram plak tengok air vico mia...nak kena p buat juga satu ni...hehe

    ReplyDelete
  3. he he he...bila kak mia update pasal air vico ni teringat pulak ovaltine...

    ReplyDelete
    Replies
    1. oo lebih kurang sama je.. seangkatan dengannya..

      Delete
  4. Teringat iklan vico yang pakai jari tu dulu. hehe

    ReplyDelete
  5. Replies
    1. memang sedap afiq.. lebih2 orang lain yang buatkan..

      Delete
  6. feberet jga ni kak mia..hehe..mkn time pns dlm sejuk perghh sedap..

    ReplyDelete
  7. lama dah minum air vico ni...dulu suka jgak..
    tapi skrg gian minum susu coklat Dutch Lady..
    ketagihh giler..hehe

    ReplyDelete
  8. Lama sudah tak minum vico nim . Hehe

    ReplyDelete
  9. Wah..lama tak minum vico. Sebelum ni rajin juga beli air kotak vico. Tapi sekarang lebih gemar air kosong je

    ReplyDelete
  10. untung ada kawan mcm tu.....slmt ber viico akak..hehe

    ReplyDelete
  11. vico sedaap ek...? sally tak penah minum...sebab dulu2 beli milo dgn ovaltene jer :) *entah betol idok eja

    ReplyDelete
  12. xlalu nak minum milo,vico dan yg sewaktu dgnnya..konfirm mata cepat jeeeeeeeeeeeeeee zzzzzzzzz~

    ReplyDelete
    Replies
    1. ooo senanglah eca. kalau tak leh tido, minum ni terus tido.. ;)

      Delete
  13. mmg best jika ada sahabat yang prihatin pada kita kan.. :)

    ReplyDelete
  14. betul tu sis, sahabat sejati mmg sukar dicari..kalau dh dapat kena jaga baek2 la kan.. :) btw, sedap plak tgk air vico tu, lama xminum..hee

    ReplyDelete
  15. betul memang sukar, baru nak berkawan dan ingin kenali, kita bagaikan tak diperdulikan...sadis !

    ReplyDelete
  16. last minum vico ni zaman blaja dulu la rasenya....

    ReplyDelete
  17. betul tu kak mia... sahabt sejati sukar dicari..... dan takan hilang bila diperlukan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. yuppp.. susah nak jumpa yang serasi dan faham kita... kan remy...

      Delete
  18. minuman panas memang menyegarkan ! eh mcm shbt yg baik jugak, mmg mendamaikan kalau bertemu :)

    ReplyDelete
  19. Sedapnya air vico! Lama tak minum air vico ni ^_^ Untung ada kawan yang prihatin ;D

    ReplyDelete
  20. alhamdulillah..kna sayang ketat2 tu ..sebab ssh nak dpt kwn yang baik la kak mia..serious..

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang sayang kat kawan yang macam ni... jua azura...

      Delete
  21. Sweetnya kawan kak mia..terharu pula saya rasa. Betul, kawan sejati sukar di cari. Sedapnya minum air panas2 terutama time hujan ni.

    ReplyDelete
  22. wah baiknya kak aida...mmg kawan mithali...:)

    ReplyDelete
  23. Sungguh... terliur akak tengok Vico tu. Yummiiii...

    ReplyDelete
  24. dah lama tak minum vico.. selalu minum milo dan nescafe^^

    ReplyDelete
  25. amboi vico tu kak mia kita, haha.. lisa selalu balas hot choko aje,hikhik

    ReplyDelete
  26. minum vico pergh sedap..ken apula tim edemam2 ni

    ReplyDelete
  27. kesejukann sekarang.. pastu tetiba nak vico jugak :D

    ReplyDelete
  28. He..he... untungnya ada org tolong buatkan...OKje ni nak minum buat sendiri ajelah.. huhu

    ReplyDelete
  29. baiknya kak aida... tak ingat dah bila kali terakhir minum vico... :D

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.