image Carta Pengkomen Tegar April 2013 - Mia Liana

Thursday, 2 May 2013

# Carta Pengkomen Tegar

Carta Pengkomen Tegar April 2013


Tibalah masanya untuk Mia umumkan Carta Pengkomen Tegar April 2013. Tentu tidak sabar, bukan? Syukur sangat blog ini masih lagi mendapat respon dari para pengunjung. Ribuan terima kasih diucapkan.

Carta Top 20 Pengkomen Tegar April 2013
  1. hainom OKje (87)
  2. Mrs Velentine (82)
  3. Nurul Aini (79)
  4. Sukma Haron (73)
  5. Nor Salmi (70)
  6. Eraz Fadli (68)
  7. Hatimi Tahirruddin (68)
  8. Paly (55)
  9. Sally Yatiey (55)
  10. Normi Nieza (54)
  11. sa mic (53)
  12. baby comel (49)
  13. Shida Radzuan (48)
  14. Mas Zull (44)
  15. Remy hazza (42)
  16. Farah Waheda Wahid (32)
  17. deno (30)
  18. Panji Alam (27)
  19. Seneorita Baharin (26)
  20. Nurzakiah Hanum (26)
Seterusnya, jemput berkenalan dengan pengkomen yang paling setia di bulan April 2013. Terbaik dan terunggul.

Carta Top 5 Pengkomen Tegar April 2013

Hainom OKje dengan 87 komen

Mrs Velentine dengan 82 komen

Nurul Aini dengan 79 komen

Sukma Haron dengan 73 komen

Nor Salmi dengan 70 komen

Nampaknya kaum hawa telah pun mempelopori Carta Top 5 Pengkomen Tegar April 2013. Tahniah kepada semua yang telah memasuki Carta Top 20 dan Top 5 ini. Semoga maju jaya dan keep blogging...

penghargaan buat mereka yang rajin tinggalkan komen di blog ini..

78 comments:

  1. tahniah buat semua pengomen tegar mia...

    ReplyDelete
  2. Tahniah kak okje,,wah nampaknya mv masih tersenarai lagi

    ReplyDelete
  3. tahniah kak mia..nampaknya nama saya tersenarai dlm top 10..:)

    ReplyDelete
  4. Wahhh...hebatnya dia ramai peminat.

    ReplyDelete
  5. wah...sy pun tak setegar diorang...ape pun tahniah buat diorang nie...kan bagus klu dapat semua blogger mcm nie...yang rajin bertandang ke blog kita kan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ooo takpe... nasib baik semua yang dayang sini sporting2 belaka....

      Delete
  6. terharu antara pengomen tegar di blog MIA....berilah komen yang bernas dan membina....

    ReplyDelete
  7. eh eh...ada jugak...heee...thanks kakak mia... dan tahniah kepada semua pengomen tegar di sini! ^_^

    ReplyDelete
  8. wow... tahniah pada blogger berkenaan
    sis pun tahniah juga
    blog mantop giteww

    ReplyDelete
  9. tahniah..pcl cuba..no 19 utk next month pon jadi la..

    ReplyDelete
  10. Haaaaaaa apa....OKje Juara???? Yes...yes....sukanya terimakasih kepada Mia.... oit ? ( Ingat ABPH ke apa ? haha....
    TQ Mia buat entri ni!

    ReplyDelete
    Replies
    1. haah la... juara komen.... tapi tiada piala... tahniah ya...

      Delete
  11. tahniah buat semua pengomn, rajin mereka ni komen :)

    ReplyDelete
  12. rajinnye diorg datang..masuk carta lagi..nak fatin pun nak masuk carta la jugak..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. jom la join komuniti kak mia ni... kasi meriah lagi...

      Delete
  13. *nanti fatin pun nak masuk carta la jugak..typo :P

    ReplyDelete
  14. akak beLogger yg baik, msti lar rmai yg suka komen ^^

    ReplyDelete
  15. wahhh... terbaik lah... seronok bila masuk carta.. saya belum listed.. :D

    ReplyDelete
  16. perghh...tahniah pada y masuk carta... hek4.... :) saya x termasuk lagi..hukhuk >.<

    ReplyDelete
  17. Replies
    1. uikkk hehehe...minta maaf ya shafiq. ni untuk yang rajin komen....

      Delete
  18. assalamualaikum mia..tahniah2 yer ramainya...;)

    ReplyDelete
  19. remy nie tenggelam timbul.......
    insyaAllah....... akan ku daki pun ke puncak....he3

    ReplyDelete
  20. tahniah kepada semua pengomen tegar... :)

    ReplyDelete
  21. tahniah kepada mereka yang tegar-tegar belaka itu... ^__^
    sy dah lama resign jadi pengkomen tegar kat blog kak mia... huhu~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. disebabkan masa yang tak mengizinkan kan .___. geng !

      Delete
    2. biasa la tu lisa.... pentingkan yang penting dulu...

      Delete
  22. alam saham jatuh bulan april ni, hehe

    ReplyDelete
  23. Alhamdulillah.. Tak sangka akak masih tersenarai...

    ReplyDelete
  24. Alhamdulillah, masih berada di top 10 .. :-)

    ReplyDelete