image Menu Sarapan Pagi - Mia Liana

Tuesday, 7 May 2013

# Work Matters

Menu Sarapan Pagi


Inilah menu sarapan Mia pagi tadi. Nampak banyak betul. Kalau boleh biar penuh satu pinggan. Tapi Mia hanya makan mee hoon goreng dan nasi lemak sahaja. Minum teh tarik dan orange juice.

Makan kenyang-kenyang. Biar bertenaga. Nak tuntut ilmu satu hari ini....

sempat update blog sebelum kelas HTML bermula....
Published with Blogger-droid v2.0.10

62 comments:

  1. salam kak mia,
    mula la perut berkeroncong nyanyi lagu rock kapak tengok hidangan nie..

    ReplyDelete
  2. selamat belajar kak mia... ^_^ betul makan kenyang2 untuk tuntut ilmu satu hari ni...tapi jangan kenyang sangat tau...nanti nantuk...he he he...

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks farah.. uikkk hehehe... memang banyak banyak, tapi tu pun tak habis... heheheh..

      Delete
  3. perghh!! AWESOMEnya brekfast k.Mia nie.. hoho

    ReplyDelete
  4. Tengok menu...perut dah berkeroncong. Jom breakfast....

    ReplyDelete
  5. Replies
    1. tambah skit lagi belakang ayat tu >> tak ingat dunia... hehehe

      Delete
  6. Wahhh... kalau kakak tak terhabis ni Mia. Banyak penuh sepinggan. Buah tu kakak sukalah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang tak habis kak zakie, perut dah kenyang... mia makan buah dulu...

      Delete
  7. Replies
    1. uikk malam kena makan skit.. kalau tak nanti, berat makin bertambah.. huhuhu

      Delete
    2. paly makan pg pun tak bnyak, diet.. hehe

      Delete
    3. ala... takpe la paly. nanti dah slim, boleh makan banyak2... hehehe

      Delete
  8. mcm2 ada dlm pinggan mang terbaik... hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la... main ambil je... biasalah makan buffet..

      Delete
  9. Pagi tadi makan capati dan minum nescafe.

    ReplyDelete
    Replies
    1. wahhh sedap tu capati.. dah lama mia tak makan...

      Delete
  10. Replies
    1. sesi makan tak ingat apa2 ni.. main makan je... hehehe

      Delete
  11. Kalau begini sarapannya...Boleh kenyang sampai ke petang ni...hehe.

    ReplyDelete
    Replies
    1. uikk heheheh.. makan tak habis la bin muhammad. tengahari menu lain pula..

      Delete
  12. yummy2!! deno makan roti sekeping^^

    ReplyDelete
  13. ooh mak ai....ni sarapan merangkap makan tengahari ni...hehehe

    ReplyDelete
  14. Tengah lapar ni.. Sedap pulak tengok menu breakfast Mia ni.. =)

    ReplyDelete
  15. Dapatkan tenaga sebelum memerah otak. hehe..

    ReplyDelete