image Kiki Dah Besar - Mia Liana

Sunday, 14 July 2013

# Family Matters

Kiki Dah Besar

Kiki sekarang sudah besar. Menjadi seekor kucing betina yang comel dan gelagatnya pandai mencuit hati keluarga Mertua Mia.

Amat jauh beza keadaan fizikal masa mula-mula hadir di rumah Mertua Mia ni. Boleh lihat di entri SINI. Ayah Mertua Mia yang paling selalu manjakan Kiki...








Kena betul-betul jaga Sofea semasa bermain dengan Kiki. Takut nanti dipijak ekornya. Sofea memang geram tengok Kiki. Selalu gertak dan takutkan Kiki sampai Kiki lari dan sembunyi bawah meja.

Kalau keluar rumah, selalu kena kejar dengan kucing jantan di luar. Cepat-cepat Kiki berlari tergesa-gesa ke rumah.

terasa begitu sekejapnya... Kiki dah besar....

posted from Bloggeroid

21 comments:

  1. Aiza suka kucing juga.. comelnya..

    ReplyDelete
  2. comelnye..fiza pun suke kucing..area perumahan x mengizinkan nk bela kucing...

    ReplyDelete
  3. comelnya...teringat kucing bela time bebudak, lily si kuceng jantan. panjat tangga jaguh, nak turun mengiau je..penakut..

    http://welovesusuibu.blogspot.com/2013/07/esp-shaklee-1-keburukan-yang-mudarat.html

    ReplyDelete
  4. teringat pulak pada kucinh Eraz yang kat kampung tuh.. hehe...

    ReplyDelete
  5. comelnya kiki.. sama dgn nama anak patung ara dlm pada zaman dahulu.. hehe

    ReplyDelete
  6. memang comel kiki ni...huhuhu mngkn sebab tula jgk dia kena kejar kucin jantan bla kuar dari rumah huhuhu~ nak sangat pelihara kucin...cma krole alergic kat kucin ni.. tak boleh nak dekat sangat~

    ReplyDelete
  7. hihi.. cutenya, tapi sayang.. mama takut kucing...

    ReplyDelete
  8. hihi...cik akak suka tengok je kak mia...hihi...
    nak bela...tapi...

    ReplyDelete
  9. aah la kak.. lain dah.. makin cantik makin comel.. hehe

    ReplyDelete
  10. ermmm...takk berapa suka kucing sebab bulunya...huhu

    ReplyDelete
  11. Anak-anak akakpun suka sangat dengan kucing. Berkali-kali pujuk ibu nak bela kucing tapi belum dapat kebenaran..

    ReplyDelete
  12. Teringat cerita Cumi dan Ciki masa OKje kecik dulu!

    ReplyDelete