image Murtabak Daging - Mia Liana

Monday, 29 July 2013

# Family Matters

Murtabak Daging

Menu berbuka hari ini ialah murtabak daging. Lebih suka dimakan dengan sambal daripada kuahnya sendiri.




Kalau nak makan murtabak ini, kenalah berbuka di rumah mertua. Beli kat kawasan sini. Memang laris jualannya. Ramai suka sebab isinya banyak dan kuahnya pun sedap.

Kiranya popular betul. Pukul 5.30 petang masa beli tadi pun... rasanya dah tinggal sedikit. Nasib sempat beli...

favourite Suami Mia....

posted from Bloggeroid

44 comments:

  1. laen jer murtabak tu dgn kat sini.. hehe

    ReplyDelete
  2. Maaf tompang lalu
    ------------------
    Saya ingin menjemput anda utk menyertai : Contest Blogger Jejaka Jambu.

    ReplyDelete
  3. memang sedap kak mia..saya dengan suami kerap juga beli.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. nak2 bulan puasa ni, rasa lagi sedap bila berbuka kan...

      Delete
  4. Lpas ni kak mia kne rajin ler buat plak
    Hehe.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau kak mia buat pun.. tak sesedap yang ni... huhuuh

      Delete
  5. sedapnya Kak Mia..saya kalau murtabak suka makan dengan kari atau gulai lemak

    ReplyDelete
  6. Mieza kalau murtabak ni tak berapa gemar.. Tapi dulu pernah tersuka dengan satu murtabak mini yang beli kat bazaar Ramadan area wangsa maju.. Memang beratur orang beli..

    ReplyDelete
  7. dapnyaaaaa ~ peberet neyh muratabak daging :P

    ReplyDelete
  8. dua hari lepas baru je makan. Ok gak la. Sedap.

    ReplyDelete
  9. aduhh...lapar tgk.ari tu ada nmpk org jual murtabak sayur,daging,ayam...tpi xsggh beli sbb kelam kabut tmn mama shopping.aduiii

    ReplyDelete
    Replies
    1. ala.. ciannya eca.. lepas ni, singgah terus beli tau...

      Delete
  10. kat tempat saya murtabak nak beli kena beratur panjang....sedap.......

    ReplyDelete
    Replies
    1. memanglah kena beratur.. kalau nak yang sedap2 macam ni.. huhuhu cepat habis plak tu...

      Delete
  11. lama dah tak makan murtabak.. kalau kt bazaar tempat sy ni ramai sgt org.. tak larat nak menunggu. huhu

    ReplyDelete
  12. Selalu gak beli murtabak utk berbuka...murtabak singapore mesti banyak kat Johor kan mIa

    ReplyDelete
  13. Eraz lebih suka ayam.. Tapi kalau bagi daging, belasah je.. Hehe..

    ReplyDelete