image Wordless Wednesday 40 - Mia Liana

Wednesday, 17 July 2013

61 comments:

  1. Replies
    1. bila stres dengan kerja, tengok mouse ni, sejuk skit hati ni... hehehe

      Delete
  2. comelnye mouse dia.. mouse kita itam biasa je.. :( hehehe.. malas nak upgrade harta syarikat.. :D

    ReplyDelete
  3. cutenya.... rasa nak tekan2 jek....ekeke

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks dear... meh datang sini. boleh tekan puas2... hehehe...

      Delete
  4. Replies
    1. mouse lama ary.... dah 2 tahun guna. baru ni ambik gambar dia...

      Delete
  5. kak mia, mouse ni sangat comel...nak satu??? heee..x malu kan?

    ReplyDelete
  6. mouse paly pn dah kene beli bru nih.. beli cam kak mia kot ... hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. elok benarlah tu.. paly. harap ada dijual di kelantan...

      Delete
  7. kejawak rupanya eh...hihi...cakap sarawak sudah :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ala.... cik akak ni.... dah kuar dah bahasa dia.... kak mia tak faham..... huhuhu

      Delete
  8. Replies
    1. thanks kathy.... kak mia memang suka yang comel2....

      Delete
  9. Replies
    1. sebenarnya warna putih, mumui. tapi bila dalam gambar jadi biru cair plak... huhuhuh

      Delete
  10. comelnya mouse tu...nasib baik tak boleh larik..

    ReplyDelete
  11. Replies
    1. uikkkk... tak leh..... hehehehe... mira... ada satu je ni..

      Delete
  12. macam-macam jenis mouse sekarang ni ye...kalau ke kedai komputer boleh pilih ikut pilihan hati...

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu ida... boleh rambang mata dibuatnya....

      Delete
  13. assalamualaikum mia...senyum jer kan cantik...;)

    ReplyDelete
  14. Replies
    1. tu la acik.... ni lah penghibur hati kak mia....

      Delete
  15. comelnye Cik Tetikus kak mia ni.. hehe

    ReplyDelete
  16. Comelnya mouse. Sekarang ni macam-macam ada kan..

    ReplyDelete