image Buat Video Montaj Malam-Malam - Mia Liana

Tuesday, August 20, 2013

# Work Matters

Buat Video Montaj Malam-Malam

Walaupun Mia outstation di luar namun kerja tetap buat juga. Tanggungjawab harus dilaksanakan. Ingat tak Mia ada cerita semalam yang Mia kena buat video montaj sistem SMIN untuk International Digital Expo di KLCC? Hari Khamis ini setting booth kat situ. Video montaj ini akan dimainkan secara berterusan melalui paparan notebook dan tv flatscreen agar pengunjung lebih memahami fungsi dan peranan sistem SMIN.

Di kala semua orang sedap melelapkan mata.....inilah kerja yang Mia buat...







Dah 90% siap. Kejap lagi bakal siap sepenuhnya selepas proses rendering selesai. Kemudian, tidur dengan nyenyaknya.. (^_^)

take 5 sekejap.... update blog dulu...
posted from Bloggeroid

25 comments:

  1. Sampai malam pun masih buat kerja opis lagi ker..?? kesiannya dia.

    ReplyDelete
    Replies
    1. haah la.... waktu macam ni baru tenang nak buat...

      Delete
  2. selamat menyiapkan kerja!!!heheheeh...x pe kalau dah siap cepat...cepatlah tido...hehehehe....

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih ya... tidur lambat jugalah malam...

      Delete
  3. buat keje elok2..take rest lepastu ye kak..huuu

    ReplyDelete
  4. pergh.. lepas ni kena rehat secukupnya..hehehe

    ReplyDelete
  5. wah,,.bekerja sampai larut malam...take a rest ye kak mia

    ReplyDelete
  6. semoga sukses... nak kata apa lagi yer, dah memang adat kita orang bekerja macam tu la... sampai malam pun kdg2 tak habis lagi projek

    ReplyDelete
  7. salam..
    gudluck kak mia.. :)
    jika berkesempatan jom lepak sama.. kikiki

    ReplyDelete
  8. Untung bos kak Mia dapat pekerja penu komitmen macam akak.. Bangga dapat kenal orang macam akak ni tau.. =)
    ZON PERMAISURI CHOMEL

    ReplyDelete
  9. Maknanya Kak Mia ada di KL ke minggu ni?

    ReplyDelete
  10. video kak mia buat mesti tiptop punya kan.. hehe

    ReplyDelete