Pakai Baju Kurung 10 Tahun Lepas

Wednesday, October 23, 2013

Pakai Baju Kurung 10 Tahun Lepas

Sebelum balik kerja, sempat pula Mia bergambar. Hari ini Mia pakai baju kurung lama yang 10 tahun lepas punya. Wahhh... tak sangka badan dah semakin kurus sedikit. Dah boleh pakai baju kurung masa anak dara...




Alhamdulillah.... muat juga baju-baju kurung yang lama. Cita-cita Mia selepas melahirkan Sofea dulu, dah tercapai. Apalagi, malam ini mulalah godek-godek koleksi baju yang dah tersimpan rapi bertahun-tahun dalam almari...

Jom cuba Ephyra dengan harga istimewa. Emelkan ke ephyra@mialiana.com 
atau hanya dengan whatsapp ke 0146118445.

mula perasan bila baju kurung tahun ini dan tahun lepas semakin longgar...

posted from Bloggeroid

54 comments:

  1. Replies
    1. wow... maintain body wpun dah pernah deliver. terbaik :)

      Jom semua visit BW ;)

      Delete
  2. wahh apakah rahsia kak mia ni blh muat bju 10thn lepas..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. swimming + jaga makan + makan produk kecantikan.... hihihi

      Delete
  3. wah.. tahniah.., sy pun muat lagi semua bju zmn ank dara... hehe

    ReplyDelete
  4. ewa-ewa kak mia, lepas ni bolehlah melaram sakan :), untuk suami tercinta gitu. hihi

    ReplyDelete
  5. Replies
    1. lama betul nak kembali ke saiz yang asal ... huhuhu

      Delete
  6. selim melim lagi sis
    hebat... baju kurung tak lapuk dek hujan
    tak hilang dek zaman

    ReplyDelete
  7. Replies
    1. banyak sebenarnya.... kalau ikut perkembangan aktiviti mia tahun ni... tentu dah dapat agak dah.....

      Delete
  8. Replies
    1. nasib tak kasi orang lain masa tu... simpan rapi dengan harapan boleh guna lagi nanti...

      Delete
  9. Replies
    1. dah share dah... semua aktiviti kak mia dalam blog ni...

      Delete
  10. baju lepas2 confirm dah xmuat, zara dah bagi kat sedare mare.. heheeh

    ReplyDelete
    Replies
    1. untungnya sedara mara zara tu.... dapat baju free...

      Delete
  11. ala comelnya kak mia pakai bajun kurung warna sweet pink

    ReplyDelete
  12. baju saya yang 3 thun lepas pun belum boleh di pakai lagi..huhu...tahniah kak mia..dah berjaya memakai kembali baju lama tu...best2

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih ida.... boleh tu nanti... kena cuba usaha...

      Delete
  13. baju lama akak yang lama pun banyak, geram dah tak muat lagi....tahniah MIA dapat memakai kembali baju kurung yang 10 tahun tak dipakai.......hihi

    ReplyDelete
  14. wah tahniah..berjaya menguruskan badan walaupun sudah berumahtangga. Apakah rahsianya...?

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih ya... kena rajin usaha dan keluar modal skit... ;)

      Delete
  15. makin kurus? formula yang di cari cari sis mia sebab kadar metabolisma norzi dah menurun ni :(

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.