Giveaway Ephyra : Sudah Ada 86 Penyertaan

Tuesday, November 26, 2013

Giveaway Ephyra : Sudah Ada 86 Penyertaan



Alhamdulillah... setakat ini sudah ada 86 penyertaan untuk Giveaway Ephyra Serlahkan Kejelitaan Anda. Terima kasih kepada semua yang sudah join.

Kepada yang belum join, sudi-sudikanlah diri tu untuk join. Semua blogger dijemput join. Lelaki pun boleh juga. Senang dan mudah untuk join. Hanya perlu copy dan paste coding yang telah Mia sediakan. 

Peluang ada di depan mata
Jangan tunggu lama-lama
Hanya ambil sedikit masa
Entri copy paste sekejap saja

Jom cuba Ephyra dengan harga istimewa. Emelkan ke ephyra@mialiana.com atau hanya dengan whatsapp ke 0146118445.


Klik SINI untuk join giveaway yang luar biasa terserlah ini.... (^_^)


Jemput join Giveaway Ephyra Serlahkan Kejelitaan Sebenar Anda
Hadiah bernilai RM 2,387.00 untuk dimenangi

23 comments:

  1. alhamdulillah sue pon dah join jugak..moga ada la rezeki tu kan..ammiinnnn

    ReplyDelete
  2. hari pertama je dah hampir 100 yg join..mmg keboom la GA epyhyra ni.hehe

    ReplyDelete
  3. assalamualaikum mia...mesti akan bertambah ramai yg akan menyertai segmen ini nanti...;)

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.