Beli Kasut Sekolah Sofea Di Plaza Angsana

Tuesday, December 31, 2013

Beli Kasut Sekolah Sofea Di Plaza Angsana

Balik kerja petang tadi terus beli kasut sekolah Sofea di Plaza Angsana, Johor Bahru. Happening betul. Maklumlah esok dah masuk tahun baru 2014.

Sampai-sampai terus pergi ke medan selera makan di tingkat atas sekali selepas itu baru turun ke kedai kasut Bata.

Jom tengok...

happy dapat kasut sekolah baru

kasut pilihan Sofea dengan kapur kasut

Leganya... dah dapat belikan kasut sekolah Sofea. Stokin pun beli juga. Kalau tak asyik bising bila nak belikan kasut baru dia. Tahun 2014 Sofea naik sekolah tadika 5 tahun.

terasa cepatnya masa berlalu....

32 comments:

  1. Dah nak sekolah dah....mesti mak dia eksaited...hheee

    ReplyDelete
  2. mama tak ke sana kak Mia, mesti ramai orang, mama beli kelengkapan sekolah di Jusco Tebrau je.

    ReplyDelete
  3. tak sabar nak melalui detik-detik seperti Mia :) (beli kasut sekolah anak)
    Selamat Tahun Baru...

    ReplyDelete
  4. Wahh.. baguslah.. slmt bersekolah buat Sofea.. :)

    ReplyDelete
  5. Huuhuhu..selamat kmbali ke sekolah Sofea...

    ReplyDelete
  6. selalunya ada sale bila dah hujung tahun :D

    ReplyDelete
  7. mesti lagi semangat nak ke sekolah kan :)

    ReplyDelete
  8. assalamualaikum mia...semangatnya sofea nak ke sekolah yer...:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumussalam mama.... betul2 semangat ni..

      Delete
  9. ni mesti excited nak pergi sekolah kan. hehe

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.