Cerita Sebenar Mengenai Bibah

Monday, December 30, 2013

Cerita Sebenar Mengenai Bibah

Terasa teruja pula nak tengok Cerita Sebenar Mengenai Bibah, sebuah telefilem romantik yang dibintangi oleh Pekin Ibrahim, Siti Saleha dan Tunku Norhanis hasil karya Adibear a.k.a Amirul Hadi dan Mynn Lee. Yang bestnya pula yang Mia paling teruja sebab ada sebilangan blogger yang menjadi pelakon tambahan. Boleh rujuk entri SINI. Nak juga Mia tengok mereka berlakon. Untunglah dah jadi artis sekarang ini.

Lagi sumber : SINI

Bila baca sinopsis telefilem ini, perjalanan cerita nampak macam menarik. Habibah Mansor (Siti Saleha) seorang operator IT yang hebat dan dikatakan "perempuan melayu terakhir". Nak tahu cerita sebenarnya..... jom kita tengok dan tonton di saluran TV9 pada 30 Disember 2013, malam ini jam 8.30 malam.

macam best je....

35 comments:

  1. Macam menarik jer ceritanya...nak nonton ler mlm ni..

    ReplyDelete
  2. Assalammualaikum...kak mia,

    tengah layan cerita nie..

    mselim3

    pls: boleh lah..hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumussalam.... kak mia tengah tengok juga ni...

      Delete
  3. Allah qilah dah terlepas dah kak mia TT_TT

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. boleh tonton online kot... huhuh cuba cari kat youtube ke..

      Delete
  5. assalamualaikum mia...alamak semalam rupanya x dpt nak tengok sbb x sihat semalam...:)

    ReplyDelete
  6. alamak dah terlepas..xde ulangan ker?huhu

    ReplyDelete
  7. Hi, i'am from UK.
    Visit my blog Benefit of Tea For Health http://benefitsofteaforhealth.blogspot.com/2015/01/20-benefits-of-tea-for-health.html

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.