Esok Dan Lusa Berkursus

Monday, December 9, 2013

Esok Dan Lusa Berkursus

Esok dan lusa berkursuslah pula Mia ini. Nasib baik dekat Johor Bahru sahaja. Mia ada Kursus Ketrampilan Diri. Belum pernah lagi hadir kursus sebegini. Bagus juga ni.

Aturcara kursus untuk hari esok dan lusa...



Seronok berkursus kalau kena pada gayanya... (^_^)

tengok sesi pembelajaran macam menarik...


37 comments:

  1. Selamat berkursus Mia.. harap2 jngn mengantuk ye.. :D

    ReplyDelete
  2. selamat berkursus Mia, dulu2 paknun ada coret2 dlm blog paknun keterampilan diri nie jan 2012 , nanti tulis dlm blog hasil kursus tu, boleh share ramai2

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih paknun... tu la harap mia sempat nak share kat blog nanti...

      Delete
  3. grooming etique la kirenya ni kan kak..happy enjoying kursus tu kak :)

    ReplyDelete
  4. Hujung tahun ni ramai yg berkursus, boleh makan angin sekali kan... :)
    Enjoy berkursus ye.

    ReplyDelete
  5. wah...bestnya kursus nie menjaga ketrampilan diri.......

    ReplyDelete
  6. kalau berkursus di KL boleh singgah ke jalan TAR ye kak mia..seronok tengok kak mia shopping la..

    ReplyDelete
    Replies
    1. haah... tapi ni kat jb lagi suka kak mia... hihi... tak tinggalkan family...

      Delete
  7. kursus lagi ye kak...bestnya...enjoy your kursus ye kak...hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la... sampai tak larat nak berkursus ni...

      Delete
  8. selamat berkursus ye kak...balik nnt boleh kongsikan pd kami semua.. :-)

    ReplyDelete
  9. Bulan ni tak kursus sebab sibuk giler!

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.