Layan Radio Era FM

Sunday, December 22, 2013

Layan Radio Era FM


Pagi ini.. Mia layan radio Era FM kat handphone Mia. Guna wireless hotel yang tidak menghampakan Mia. Senang dan laju nak beronline. Ala-ala relaks dan santai hari ini.

Mia memang suka dengar celoteh deejay-deejay Era ni... Pilihan lagu-lagunya yang pelbagai citarasa... Terhibur rasanya...

layan... jangan tak layan aplikasi android ini....

18 comments:

  1. SALAM DAN SELAMAT PAGI KAK MIA. APA KHABAR AGAK NYA ? SAYA KERJA MALAM NIE. KAK SUDI KUNJUNG KE SINI YE http://jmbelog.blogspot.com/2013/12/live-chat-radio-tv.html

    ReplyDelete
  2. Serius dah lama tak dengar radio ERAZ.. Eh! Silap.. ERA..

    ReplyDelete
    Replies
    1. uikkkk siap tambah z tu kat belakang.... hehehe..

      Delete
  3. sy minat sinar dan ikim je... radio lain x brp nk layan...

    ReplyDelete
  4. cik nor dgr radio..guna radio buruk kat pejabat nie jer..haha

    ReplyDelete
  5. Malam2 klu dengar sinar fm pun layan... :)

    ReplyDelete
  6. Sy dah lama install ni kat hp samsung dgn blackberry sy...mmg syok...

    ReplyDelete
  7. Sally kat office mmg dgr ERA...sebab tu je channel yg ada..hahaha...yg lain tak dapat siaran :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. lahhh kesiannya.... pelik tu. kan ofis kat bandar.... hmmm

      Delete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.