Merajuk Tidak Mahu Bergambar

Thursday, December 26, 2013

Merajuk Tidak Mahu Bergambar

Koko... ni kuat betul merajuk. Semalam petang Sofea asyik main dengan Lola sahaja. Dia jeles lah tu...

Bila nak bergambar, terus merajuk. Tak mahu tengok kamera handphone. Siap palingkan muka lagi.



Terus masam mencuka.... Bila dipanggil nama dia, langsung tidak pandang pun..

betul-betul merajuk...

44 comments:

  1. Replies
    1. kalau kita ketawa tengok gelagat dia ni... lagilah bengang dia... huhuhu

      Delete
  2. Alahai..kucing pun ada naluri merajuk kan kak

    ReplyDelete
  3. jual mahal ni.budget comel..memang comel pun..hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. anak kucing parsi ni... memang selalu perasan dia yang paling comel...

      Delete
  4. Kucing memang ada masanya pandai merajuk..

    ReplyDelete
  5. nampak sangat muka tu merajuk tu..kikikikik

    ReplyDelete
  6. Replies
    1. memang geram kalau tengok dia ni. rasa macam nak cubit je..

      Delete
  7. Alala..comelnya dia pandai merajuk tuh =)

    ReplyDelete
  8. geramnyaa... nk gigit2 je.. makin dia merajuk, makin comel la.. hehe

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.