Ais Jeli

Monday, January 6, 2014

Ais Jeli


Tempohari ada keluar makan tengahari dengan Wana dan Lela. Ais jeli ni Mia rasa sikit je. Tak pernah rasa sebelum ni. Wana dan Lela punya. Nampak unik. Rasa macam koktail pun ada juga.

Satu hari nanti nak ajak Suami Mia ke sini juga kat gerai-gerai makan di depan Pejabat Pos Bandar Baru Uda. Kedai air minuman ini sederet dengan gerai nasi ambang.

nampak menarik... siap ada limau lagi...

40 comments:

  1. Replies
    1. memang best nor... kali pertama rasa macam nak lagi...

      Delete
  2. kak miaaa wahhh nyumnyum sedap :> akak jemput komen entry ni hiks http://ifharzcho.blogspot.com/2014/01/pyeongdenimtemplate.html

    ReplyDelete
  3. nampak pelik...tapi mcm sedap jugak..

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. kalau lapar kena makan... kalau minum ni tak kenyang nanti... hihihi

      Delete
  5. wahhh...macam sedap jer..macam menarik je...huhu....telan air liur dh ni...kat shah alam yer??

    ReplyDelete
  6. assalamualaikum mia...nampak sedapnya...:)

    ReplyDelete
  7. Wahh.. sedap nampaknya.. menyelerakan..

    ReplyDelete
  8. Nampak unik presentation ais jeli ni..rasanya macam apa ye?koktail or ABC ke..hee.nampak sedap!

    ReplyDelete
  9. sedapnya....time panas-panas hilangkan rasa haus.......

    ReplyDelete
  10. Replies
    1. alahai.. teringin pulak nak merasa.. macam mana ni kak mia?
      hehehe

      Delete
  11. nasi ambeng..?? dah lama tak pekena nie..

    ReplyDelete
  12. alahai sodapnya . nasib baik tak puasa harini xxD

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.