Burger Daging

Friday, January 10, 2014

Burger Daging


Menu malam ini burger daging beli kat tepi jalan kawasan perumahan di sini. Dah lama tak makan ni. Balik tadi lalu terus singgah. Langsung order untuk Mia dan Suami Mia.

Tak boleh makan selalu.... Sekali sekala je yang boleh...

kenyang... alhamdulillah...

28 comments:

  1. Singgah sini Kak Mia sebelum tidur...wahh...sedap nampak burger tu...suka makan tapi sekali sekala jer beli...hehe..

    ReplyDelete
  2. sedapnya sambil layan maharaja lawak mega.........

    ReplyDelete
  3. Layan gak mlm2 ni makan burger.. rasa nk cari juga lah huhu.. :D

    ReplyDelete
  4. burger tepi jalan ni sedapnya lain macam kan :)

    ReplyDelete
  5. Salam MiaLiana..sedapnya burger...lama tak makan.hihi

    ReplyDelete
  6. tiba-tiba teringat burger bakar abg burn...bila la dpat pergi lagi..

    ReplyDelete
  7. Assalamualaikum kak mia. fav sheila ni. burger daging... hehhee

    ReplyDelete
  8. burger camni lagi sedap daripada burger segera mcm mcd ..ngeee~

    ReplyDelete
  9. lama tak makan burger, tengok sis burger sis mia teringin plak nk makan.

    ReplyDelete
  10. assalamualaikum mia...sedap2 nyer...:)

    ReplyDelete
  11. burger..burger..burger...!!! terus teringat kat burger stadium.. :)

    ReplyDelete
  12. wah burger bercouple nie. Sorang satu jangan tamak.

    ReplyDelete
  13. aima memang jarang sangat makan burger. tapi bila dah tengok ni jadi teringin pulak dah

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.