Mesyuarat Pagi Ini

Monday, January 6, 2014

Mesyuarat Pagi Ini


Hari ini Mia dah sihat sedikit. Naik sahaja kerja, terus ada mesyuarat pagi ini di pejabat. Mia wakilkan bos. Bos Unit ICT sedang bercuti. Catit mana yang patut.

Alhamdulillah, demam dah pulih, tinggal sakit tekak je belum lagi.

dalam hati asyik teringatkan Sofea yang masih demam tapi nak pergi tadika juga. Tukar sesi pagi mulai hari ini....

37 comments:

  1. sama ler dengan akak pagi-pagi dah sakit kepala....hope Mia segera sembuh.....

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum kak mia. semoga cepat sembuh ye. siannya sofea demam.. tapi semangat pergi tadika yee

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumussalam sheila... excited nak belajar tu...

      Delete
  3. hope sembuh sepenuhnya cepat ye..jg kesihatan sis.

    ReplyDelete
  4. harap sofea dan kak mia cepat sembuh ye...

    ReplyDelete
  5. rajin sungguh kak mia.
    hope semua berjalan lancar harini.

    ReplyDelete
    Replies
    1. alhamdulillah... lancar tadi. tq ya shark...

      Delete
  6. syabas kak..pekerja yang dedikasi,pergi kerja walaupun keadaan kesihatan tidak memuaskan..

    ReplyDelete
  7. selamat brtugas kak mia..maaf baru brkesempatan singgah cne

    ReplyDelete
  8. Wah happy working kak mia!!
    Hm haih sofea semangat sangat eh? Hihi bagus dia :D
    get well soon kak mia :D
    pulih kan tekak!! gogogo u cn do it :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih qilah.... haah.. tekak je ni. Nanti lama2 ok la...

      Delete
  9. Mia nak ke sekolah jugak?wahhh semangat betul sofeah..

    ReplyDelete
  10. Semoga dipermudahkan segalanya..aamiin

    ReplyDelete
  11. Sama la dengan Eraz.. Pagi tu meeting sampai ke pukul 12..

    ReplyDelete
  12. Semangat Sofea nak ke sekolah tu. tak sihat pun tetap nak pergi jugak. huhu

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.