Rojak Asma Santapan Tengahari

Wednesday, January 15, 2014

Rojak Asma Santapan Tengahari


Punyalah agak sibuk di pejabat hari ini. Siapkan tagging pinjaman peralatan ICT dan agihan peralatan ICT untuk 2 orang staf yang baru pindah sini. Guna mana yang ada dulu sebelum buat perolehan baru tahun ini.

Mood nak makan nasi macam tiada pula hari ini. Mungkin agak stres dengan kerja. Lantas order rojak asma dengan teh o ais limau. Makan jugalah. Tak elok biarkan perut kosong.

jemput makan ya...

58 comments:

  1. rojak memang best kalo makan petang-petang nie.

    ReplyDelete
  2. Macam sedap jea... Nak sikit :D

    btw jom join segmen pertama Fiona Ellallyx

    http://fionaellallynx.blogspot.com/2014/01/pencarian-bloglist-by-fiona-ellallynx.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. meh datang sini.... hehe... ooo ada segmen ya... all the best..

      Delete
  3. sibuk2 pun kena makan tau kak mia.. nanti sakit.. btw, sedap la rojak tu.. berselera kita tengok.. :)

    ReplyDelete
  4. rojak pun sedap..buat tambah selera tu..minum pulak dengan teh o ais limau

    ReplyDelete
  5. mkn tuh pnth kak mia.mkn xmkn pn xpe.hehe

    ReplyDelete
  6. Mnarik nama rojak tu.
    Larat ke kak makan rojak je tu.

    ReplyDelete
  7. rojak oh rojak sedapnya...he he he...tiba2 teringin boleh?

    ReplyDelete
  8. adeh..sedapnye rojak..tmbh pulak mkn ngn cendol...pergh!!terbaeeek la kan...tringat pulak lori yg jual rojak kt tepi2 jln..huhu

    ReplyDelete
  9. saya pn penggemar rojak. tp bhn2 untk rojak kenelah fresh baru sdp. prng juga makan
    kat kedai yg dia bagi tauhu dlm rojak yg masam. trs buang je.spoil the mood

    ReplyDelete
    Replies
    1. yuppp... kena yang segar... alahai kesiannya tak dapat makan.... sabar ya... mood memang lari kalau macam tu...

      Delete
  10. husb saya kata rojak asma paling terbaik kat JB. tapi x pernah ada peluang nak makan kat sana kalau balik rumah mertua. hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. oooo.... kalau balik sini... bolehlah kita jumpa...

      Delete
  11. saya dah lama tak pekena rojak pasembuq nie..kena cari gak nie

    ReplyDelete
  12. Tak dapat makan, cuci mata pun jadi laa..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ala.... ciannya IM... nanti kak mia belanja ya...

      Delete
  13. Lama dh x.mkn rojak asma ni.. Kt johor je blh dpt ni...

    ReplyDelete
  14. Wah kecuhlah. jap nak keluar cari rojak asma kedai mamak

    ReplyDelete
  15. dap nyee.. baru semalam makan rojak.. heee

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.