Carta Pengkomen Tegar Februari 2014

Saturday, March 1, 2014

Carta Pengkomen Tegar Februari 2014


Wahhh... dah tiba masanya untuk Mia umumkan siapakah yang berada di Carta Pengkomen Tegar Mialiana.com bagi bulan Februari 2014. Terima kasih ya.. sudi jadi pengunjung setia blog ini.

Jom kita tengok siapakah yang tersenarai.....

Carta Top 20 Pengkomen Tegar Februari 2014

No 1 - MyCherita dengan 126 komen

No 2 - Azhafizah Md Nor dengan 125 komen

No 3 - Sukma Haron dengan 124 komen

No 4 - Sally Yatiey 106 komen

No 5 - Maria Firdz dengan 96 komen

No 6 - Khir Khalid dengan 88 komen

No 7 - Eraz Fadli dengan 82 komen

No 8 - Asha Lya dengan 82 komen

No 9 - sYiRa LoKMaN dengan 77 komen

No 10 - Mardiah Diana dengan 77 komen

No 11 - Mas Zull dengan 72 komen

No 12 - Normi Nieza dengan 66 komen

No 13 - Kisah Si Dairy dengan 60 komen

No 14 - Wafa Cw dengan 57 komen

No 15 - Ainim Suju dengan 50 komen

No 16 - Zara Nurhaidah dengan 48 komen

No 17 - Nurzakiah Hanum dengan 45 komen

No 18 - Sally Samsaiman dengan 42 komen

No 19 - nabila biela dengan 41 komen

No 20 - tifa anvar dengan 41 komen

Tahniah kepada semua yang tersenarai di atas. Senang-senang jemputlah berkenalan dengan mereka ini ya...

love them so much...

47 comments:

  1. Assalamualaikum kak mia, wahh bestnya. ramai rajin komen sini ~~~

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah.. tersenarai juga ye. Tahniah juga kpd yg lain & t kasih Mia.. :)

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. wahhh.. rajinnya komen sampai ada dua kat entri ni... heheheh thanks...

      Delete
  4. Tahniah semua...ramainya blogger popular ..jom terjah uolls...

    ReplyDelete
  5. Memang mereka ni pengomen setialah. Tahniah!

    ReplyDelete
  6. kalau sehari x singgah sini msti rase kosong je

    ReplyDelete
    Replies
    1. wahhh terharunya mia... terima kasih tifa...

      Delete
  7. Wow, the comments are really a lot! I gonna work harder!

    ReplyDelete
  8. wah wah, nnti saya terjah satu satu heee

    ReplyDelete
    Replies
    1. selamat bw ke blog mereka ya... tq shasha..

      Delete
  9. wah semua top komen blogger yg aktif hehe

    ReplyDelete
  10. Love you too... Moga ukhwah kekal hingga ke syurga... Insha Allah.

    ReplyDelete
  11. Assalammualaikum... kak mia,

    tahniah kepada blogger yang tersenarai...

    mselim3

    ReplyDelete
  12. Tahniah utk mereka. Rajin diorang komen :)

    ReplyDelete
  13. Assalamualaikum dan salam singgah malam Kak Mia...Syukur Alhamdulillah Diana tersenarai dalam Pengkomen Tegar February 2014 dalam blog Kak Mia...terima kasih Kak Mia..

    ReplyDelete
  14. tq kak mia..ehh ada kita pun kat situ

    ReplyDelete
  15. maaf kak saya lambat komen utk entri akak ini.. terima kasih kak, dah 2 kali saya tersenarai dalam pengomen tegar utk blog akak..alhamdulilah, tahniah juga buat semua yg tersenarai.. ^_^

    ReplyDelete
  16. tahniah semua..thanks kak mia..pasni boleh terjah blog mereka :)

    ReplyDelete
  17. Tahniah smua.. hehe. Mmg kbykn nya kita kenalim. Sb peramah sesama blogger even xbsua muka.. ^^

    ReplyDelete
  18. assalamualaikum mia...tahniah2 buat mereka...;)

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.