Aktiviti Blog Bulan April 2014 : Segmen Dan Giveaway

Monday, April 7, 2014

Aktiviti Blog Bulan April 2014 : Segmen Dan Giveaway


Aktiviti blog bulan April ni.. penuhnya... Giveaway SlimFast Diet akan habis pada hari tarikh pengumuman pemenang iaitu 21 April 2014. Kemudian diikuti pula dengan Segmen Bloglist bagi bulan Mei dan Jun 2014 dijadualkan berlangsung selama 12 jam antara tarikh 23, 24 atau 25 April 2014. Sebelum akhir bulan ini juga, bersambung terus dengan Giveaway Ephyra pada 28 April 2014. Kalau ada perubahan tarikh pun mungkin beza sehari dua je.

Alhamdulillah rezeki giveaway untuk pengunjung blog ini. Selaku penganjur, Mialiana.com hanya sebagai saluran medium untuk memperkenalkannya kepada blogger.

Kepada yang berminat nanti, dah boleh standby dengan aktiviti-aktiviti ini. Untuk Giveaway Ephyra, standby pantun ya... heheheh ada temanya nanti...

Jangan lupa join untuk support Mia ya...

sayang kat semua...

37 comments:

  1. tu la.bnyk aktiviti.thanks dkt kak mia jugak sbb sudi anjurkan + jadi medium utk blogger2 lain rasai peluang <3

    ReplyDelete
  2. wah... kiranya dah full book yer... Tahniah...

    ReplyDelete
  3. Dupdapdup rasa nak tunggu keputusan GA slimfast diet. Hehe

    ReplyDelete
  4. assalamualaikum mia...mmg dah standby ni...sentiasa menunggu...;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumussalam mama... terima kasih ya...

      Delete
  5. Assalamualaikum kak mia, menanti ephyra. hehee harap2 berkesempatan nak join nanti ~~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumussalam sheila.... terima kasih ya...

      Delete
  6. hai kak mia..nak join la nanti..hehehe

    ReplyDelete
  7. whhh,,, insyaallah deno join... tak dapat ambil pun bleh bagi kakak atau mak cuba.. hehe

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.