Demam 2 Hari Turun 2 kg

Saturday, April 5, 2014

Demam 2 Hari Turun 2 kg


Alhamdulillah... malam ini Mia dah sihat dan ceria. Baru pulih dari demam. Tadi petang timbang, berat badan turun 2kg selepas demam 2 hari. 

Terima kasih pada semua yang doakan agar Mia cepat sembuh tempohari.

memang akan turun sikit berat badan kalau demam...

22 comments:

  1. sama la cm adik sye..klau dmam cnfirm turun berat,papepun alhamdulillah kak mia dh sembuh..live well :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. haah kan... badan cepat susut kalau demam. terima kasih nini...

      Delete
  2. Assalammualaikum..kak mia,

    kami disini mendoakan yang terbaik utk rakan2 blogger..

    ReplyDelete
  3. ha'ah sy pun senang turun berat kalau demam , ehee

    ReplyDelete
  4. wah...untunglah trn juga berat badan..

    ReplyDelete
  5. ohhh patutlah tak perasan online... demam rupanya... masa balik kampung tu kut?

    ReplyDelete
  6. assalamualaikum mia...sekejap jer dah turun 2 kg...

    ReplyDelete
  7. Cepat juga trun tu.. Sy pun klu demam mmg cpat trun brt.. Nk naik blik ssh dh.. Alhamdulillah... Moga trus sihat lpas ni..

    ReplyDelete
  8. pasal hilang selera makan ....dah hilang berat badan

    ReplyDelete
    Replies
    1. haah PCL.. hari ni pun masih takde selera makan lagi... huhuh walaupun dah baik demam..

      Delete
  9. saya kak, kalau demam langsung tak turun berat

    ReplyDelete
  10. kalau sakit mesti turun berat badan sikit.alhamdulillah kak mia kembali sihat :)

    ReplyDelete
  11. kalau demam 3 hari 3 kilo kurang la tu kak..alhamdulillah kak mia dah sihat kembali

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.