EPHYRA : Cantik Sihat Bertenaga

Thursday, April 24, 2014

EPHYRA : Cantik Sihat Bertenaga

EPHYRA : Cantik Sihat Bertenaga

EPHYRA.. satu produk kecantikan dan kesihatan yang lengkap dan sesuai untuk diminum bukan setakat untuk kaum wanita sahaja malah kaum lelaki pun boleh juga. Kehebatan dan kesannya amat mengkagumkan.



Apa itu EPHYRA?
Ephyra ialah sejenis minuman antioksida berasaskan kolagen, yang paling sedap, dalam bentuk sachet yang dihasilkan daripada gabungan mantap rumusan terunggul dari alam semula jadi di seluruh dunia, (L-Glutathione, Astaxanthin, Acai Berri, Acerolla Ceri, Marigold Flower Extract, Acacia Gum, Superberi & Serbuk Tomato) yang boleh merawat, memperbaharui dan seterusnya menyerlahkan lagi keserian dan kesihatan dalaman dan luaran.



Kelebihan EPHYRA
  1. Membantu menjadikan kulit kita lebih anjal, halus dan cerah berseri.Merangsang penghasilan kolagen yang diperlukan oleh tubuh badan kita.
  2. Membantu memulihkan wajah yang bermasalah seperti jerawat dan jeragat. 
  3. Membantu memulihkan masalah kulit ekzema (kegatalan dan kemerahan).
  4. Mengurangkan kedutan dan garis-garis halus di wajah.
  5. Menghindari kita daripada penyakit barah, tekanan darah tinggi, diabetes dan masalah kulit kerana ianya mengandungi supplemen anti oksidan Astaxanthin.
  6. Menguatkan rambut dan melambatkan uban.
  7. Menjadikan rambut lebih sihat, lembut dan bersinar.
  8. Melancarkan sistem pencernaan dalam  badan, menurunkan berat badan dan mengawal nafsu makan.
  9. Mengurangkan kadar kolesterol dan menjauhkan kita daripada risiko mendapat sakit jantung.
  10. Membantu seimbangkan tekanan darah.
  11. Meningkatkan tenaga dan daya ingatan.
  12. Meningkatkan sistem ketahanan badan.
  13. Melindungi retina dan mencegah penyakit mata akibat kerosakan termasuk faktor usia.
  14. Melegakan kesakitan sendi dan arthritis.
  15. Melegakan kesakitan pedih ulu hati dan gastrik.
EPHYRA Halal Dan Selamat
EPHYRA terbukti halal oleh JAKIM dan selamat oleh KKM. Jangan bimbang EPHYRA dijamin sebagai produk yang selamat dan tidak membahayakan kesihatan.


Testimonial EPHYRA
Begitu ramai sekali yang kini sangat berpuas hati dengan EPHYRA dan kongsikan testimoni mereka. 

Testimoni : Merawat dan Memulih Jerawat Yang Serius Di Muka

Testimoni : Mencerahkan Kulit Muka

Perkongsian Pengalaman Mia dengan EPHYRA

Alhamdulillah, Mia rasa syukur sangat kerana dipertemukan dengan produk EPHYRA pada tahun lepas. Kini, penggunaan EPHYRA dah masuk kotak yang ke 8. Kesan EPHYRA begitu meyakinkan Mia dan Mia sangat serasi dengan EPHYRA.

Penghargaan dan penghormatan yang tidak ternilai oleh EPHYRA apabila Mia dijemput untuk slot EPHYRA semasa majlis Sepetang Bersama Blogger & Yeo's 2014 pada 8 Mac 2014 di Saloma Bistro Kuala Lumpur. Untuk mengetahui selanjutnya, boleh klik SINI.

Mia di atas pentas bersama Puan Amiza

EPHYRA itu tersangatlah bernilai, setanding dengan harganya.. setanding dengan kesannya yang positif. Usahlah diragui keberkesannya.

Pengasas produk EPHYRA, Puan Amiza memang sangat peramah dan mesra orangnya. Kerjasama telah dijalinkan dengan EPHYRA. Giveaway Ephyra yang pertama di blog ini telah diadakan pada bulan Disember 2013 bagi memberi peluang kepada ramai blogger di luar sana untuk sama-sama mencuba dan merasai kehebatan. Daripada 216 penyertaan di kalangan blogger, hanya 25 orang yang bertuah telah dipilih untuk memasuki fasa kedua dan akhirnya hanya 7 orang blogger dinobatkan sebagai pemenang.




Siapa sangka kan... EPHYRA dah banyak mengubah Mia dari segi imej dan penampilan. Kalau dahulu muka Mia agak sensitif dan mengalami jerawat yang serius tetapi sekarang tidak lagi. Kalau ada pun, hanya sedikit sahaja. Itupun semasa menstruasi. Selepas itu Mia akan minum 2 kali sehari untuk kecutkan jerawat dan pudarkan parut jerawat. Kalau dahulu, kulit Mia agak kusam dan tidak bermaya, tetapi sekarang sudah ceria dan semakin cerah. Kalau dahulu Mia cepat letih bila balik rumah selepas kerja, tetapi sekarang cukup bertenaga, masih boleh menguruskan hal-hal rumahtangga dan berblog di sebelah malamnya. Kalau dahulu Mia setiap bulan pergi buat facial muka, sekarang sudah tidak lagi. Dan yang paling penting, Mia dah ada keyakinan sendiri bila berjumpa dengan orang. Berani keluar rumah tanpa mengenakan sebarang bedak atau makeup. Perwatakan dah berubah sedikit. Banyak betullah bezanya kalau dibandingkan dengan yang dulu. Terasa ceria sentiasa.

Tentu teringin nak tengok testimoni Mia kan? Di sini Mia kongsikan 2 testimoni dari Mia sendiri buat tatapan pengunjung. Memang itulah hakikatnya. Terbukti berkesan. Cukup puas hati. 

Testimoni Mia selepas 4 bulan menggunakan EPHYRA, klik SINI.

Testimoni Mia selepas 1 bulan menggunakan EPHYRA, klik SINI.


Jom kita tengok berita terkini tentang EPHYRA


EPHYRA di Putrajaya dan Perak

Khas untuk diwar-warkan kepada mereka yang berada di Putrajaya dan Perak, EPHYRA akan berada di Karnival Riuh Sakan Utusan Putrajaya pada 25 - 27 April 2014 dan Karnival Raudhah Di Hatiku Jom Heboh di Stadium Indera Mulia, Ipoh, Perak. Anda dijemput untuk datang beramai-ramai dan boleh dapatkan EPHYRA dengan harga promosi beserta free gifts. Anda juga berpeluang untuk bertemu dan beramah mesra dengan duta produk EPHYRA, Norman dan Memey yang akan ada pada 26 April 2014 di Putrajaya dan 27 April 2014 di Perak. Bila lagi kan.. nak jumpa mereka. Masa inilah ya...


2nd Anniversary MEGA SALE Bermula 28/04/2014

Kini EPHYRA telah pun berusia 2 tahun sejak 22 April 2012. Begitu cepat masa berlalu. Sempena menyambut ulang tahun yang ke 2, demi meraikannya bersama pengguna yang dikasihi, Headquarters (HQ) EPHYRA akan membuat MEGA SALE bermula 28 April 2014.

Tersangatlah berbaloi dengan nilai harga promo yang ditawarkan iaitu RM180.00 untuk Premium Pack EPHYRA yang mengandungi 30 sachets berbanding dengan harga asalnya RM197.00 sebelum ini. Rugi kalau tak rebut peluang ini kerana kesan penggunaanya yang 100% benar-benar meyakinkan dan mengujakan. Begitu ramai pengguna setia EPHYRA di luar sana yang semakin ramai bilangannya dari semasa ke semasa.


T-Shirt Ekslusif EPHYRA - Tawaran Terhad

Wahhh... best ni. Nampak tak t-shirt yang dipakai oleh Norman dan Memey tu? Cantiknya T-Shirt Eklusif EPHYRA ini. Sempena ulang tahun EPHYRA yang ke-2, EPHYRA ada buat printing T-Shirt Eklusif dalam kuantiti terhad. Nak tak? Jika anda berminat ingin memiliki T-Shirt ini jom beli sekarang dengan sms/whatsapp ke 019-3999238 atau emel ke sales@oceanlife2u.com

Beli EPHYRA secara online di Mialiana.com
Khas untuk pengunjung blog ini. Jom dapatkan Ephyra dengan harga istimewa. Boleh whatsapp ke 0187883611 atau emelkan ke ephyra@mialiana.com atau dengan hanya mengisi borang online di SINI.

Memang menarik, tertarik dan tergoda sungguh dengan EPHYRA ini, jom kita dapatkannya sekarang...



Official Website : www.oceanlife2u.com
Telefon : 03 4141 7889
SMS : 019 3999 238
Emel : info@oceanlife2u.com


jom minum EPHYRA....

46 comments:

  1. Replies
    1. jom lah anum... boleh beli trial pack... kalau nak cuba dulu..

      Delete
  2. Assalamualaikum kak mia, bestnya. sheila mungkin lepas bersalin nak cuba ephyra.. heee tengok member2 pakai, flawless gitu. hehehe dah 2 tahun pun produk ni menapak kan.. taniah Puan Amiza ~~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumussalam sheila. boleh dapat harga lagi murah kalau beli 2 kotak. nanti pm kak mia ya..

      Delete
  3. ephyra memang terbaik..lya pernah cuba sekali je

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak nak cuba lagi ke lya... tengah promosi mega sales ni..

      Delete
  4. iman dah usha2 ephyra ni, tapi dalam masa yg sm ngah kumpul duit skli

    ReplyDelete
  5. wah kak mia cantiknya in blue dress..teringin pulak rasanya..

    ReplyDelete
  6. yes EPHYRA is the best and always my choice!!!

    ReplyDelete
  7. Terbaik !!! Ephyra cantik sihat bertenaga.

    ReplyDelete
  8. hehehe..ingatkan kak mia berbaju biru dlm pic first tu..
    kemain cantik dah kak mia sekarang..

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang kak mia la yang berbaju biru tu.... betul kak mia... masa itu di makeup..

      Delete
  9. nad punyer dah habis...huaa nak beli lagi..ehehe

    ReplyDelete
  10. Azwar punya dah lama abesss.. huarghhh

    ReplyDelete
  11. wow...memang Nampak kesan kolagennya walaupun selepas sebulan penggunaan. Tahniah Mia. Stay gojes..

    ReplyDelete
  12. assalamualaikum mia...ephyra memang best...:)

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.