Makan Malam Di Chop N Steak Kampung Baru Kuala Lumpur

Wednesday, April 9, 2014

Makan Malam Di Chop N Steak Kampung Baru Kuala Lumpur

Semalam (8 April 2014), kami ramai-ramai makan malam di restoren yang ada bot tu.. Chop N Steak di Kampung Baru Kuala Lumpur. Bos Mia dan Hafizs ada kursus CISCO kat sini juga. Yang bestnya Bos Mia belanja makan... Wah.. langkah kanan ni.

Jom tengok..











Sedap makan kat sini... Mia makan Salmon Fish, yang lain-lain tu makan steak dan sizzling. Terima kasih sangat pada Bos Mia...

kenyang sampai ke pagi...

33 comments:

  1. wahhh sedap nye!!!!memang feveret la western food nie..hehehe taste nak tinggi je

    ReplyDelete
    Replies
    1. orang belanja... kena lah taste tinggi... heheheh

      Delete
  2. Wah tu semua makanan febret nie... haha

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum.. oh lama tak masuk sini. hehe sedap steak sini~~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumussalam sheila... steak memang sedap... tq ya..

      Delete
  4. menu yg menyelerakan... sedap tu kak...

    ReplyDelete
  5. Rasanya ni restoran.yg agak popular kt kg.baru...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ramai orang datang.. maria. memang meriah..

      Delete
  6. serious chicken chop dgn steak kt sini sedap!! hehe nyum2..:P

    ReplyDelete
  7. Adoisss yumyum terasa lapar pulaks....fish nchips chiken chop lamp chop....kecuh tengok

    ReplyDelete
    Replies
    1. semua keturunan chop2 ada ni... sabar ya..

      Delete
  8. western food...dah lama tak makan.......

    ReplyDelete
    Replies
    1. sekali sekala pekena.. sedap juga ni kak sukma..

      Delete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.