Makan Sushi

Tuesday, April 8, 2014

Makan Sushi

Mia cuma beli sushi je kat Sogo tadi. Baru je lepas siap makan sushi. Buat alas perut sementara menanti masa untuk makan malam nanti.

Jom kita ber fish eye lense pula...




Sedapnya... sekali sekala pekena sushi pun best....

layannnsss...

67 comments:

  1. kak mia..kte suka sgt sushi !.hehe..cm sodappp jeeee

    ReplyDelete
  2. Wah makanan jepon pulak dah. Selamat menjamu selera

    ReplyDelete
  3. sushi cecah wasabi ... pedas hingga ke hidung ... adeh

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak mo wasabi.... huhuhu pedas melekat.... uwaaaa...

      Delete
  4. saya lidah orang melayu. Tak boleh makan sushi. Bau dia pun tak sedap XD Nak muntah bila bau sushi ni

    ReplyDelete
  5. eee sedap ke?? tengok orang makan macam sedap.. bila makan?? rasa apa tah. hahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. sedap rasanya ian faizal.. takpe tekak tu takleh terima...

      Delete
  6. assalamualaikum mia...sedapnya sushi...:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumussalam mama... memang sedap ni..

      Delete
  7. sekali hadap je ni kan kak mia..terus habis..teringin pulak nak makan sushi :)

    ReplyDelete
  8. Wah Taufiq pun suka makan sushi :)

    Taufiq nak ucapkan selamat tinggal kak mia :) bye-bye

    ReplyDelete
    Replies
    1. selamat menjalani ibadah umrah ya taufiq...

      Delete
  9. miza penah try makan sushi,
    tak boleh masuk..huhuu
    tapi asal tu nampak sedap nooo..hihiii

    ReplyDelete
    Replies
    1. ikut tekak juga.. ada tekak takleh terima... huhuh

      Delete
  10. saya juga penggemar sushi... tapi malangnya kut belah alor setaq ni memang susah nak jumpa.. atau memang tak tahu kat mana nak cari

    ReplyDelete
    Replies
    1. nampaknya.. kena belajar masak lah tu... hehehe

      Delete
  11. Wah bestnyerr sushi ....
    Tak pernah lg raser huhuhuhu ....
    Sebab kat sini tak pernah lg jumpa camno nak raser huhuhuhu ......

    ReplyDelete
    Replies
    1. boleh cuba rasa nanti... not bad rasanya..

      Delete
  12. deno tak boleh makan sushi.... bestnyaaa....

    ReplyDelete
  13. Pernah makan sushi ni. NoT bad lah.. tapi yang paling bad rasanya adalah wasabi. Ada wasabi kan?

    ReplyDelete
    Replies
    1. ada... tapi mia paling tak suka wasabi... pedas macam kena letrik.. huhuh

      Delete
  14. akk tak berapa nak pandai bersushi... ber fisheye tau...hhee

    ReplyDelete
  15. sy suka tp malangya yg lain2 dlm famili sy tak minat sushi..

    ReplyDelete
    Replies
    1. alahai kesiannya... takpe.. nanti boleh makan dengan mia.. hehehe

      Delete
  16. uishhh qila memang suka gilaaaa sushi ni aaa <33333
    ngap ngap je semua yg ada eekeke.
    Tapi qila tengok jugak lah kak mia contoh mcm Jusco kan, dia guna mesin bila buat.
    Bila makan tu rasa mcm mesin. Rasa mcm kelat dia lain tu ew.
    Tapi carrefour mmg the best sebab guna tangan hehe. Tapi tangan tu berbalut lah hahahaha. <3 nyummm!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. pakai tangan tentu lah sedap.. hehehe sama faveret dengan kak mia ni..

      Delete
  17. lya suka makan yang kulit sushi tu je :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. laaa.. kalau kulit je, tak kenyang nanti..

      Delete
  18. pernah cuba rase sekali makan sushi tapi ternyata ia bukan selera saya..

    ReplyDelete
    Replies
    1. oo takpe... dah cuba sekali tu ok la... buat rasa2 kan..

      Delete
  19. Sushi ada masa mmg menyelerakan, ada masa jadi muak juga.. saya suka yg ketam & ikan salmon.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. sama selera tekak dengan mia ni... satu geng..

      Delete
  20. lama tak mkn sushi..encik suami tak minat, nk ajk dia g beli sushi mmg susah la...hehe

    ReplyDelete
  21. sedap tengok..dahlah tgh lapar ni..hehe :)

    ReplyDelete
  22. Antara favourite Eraz.. First time makan Sushi, dengan BFF masa di USM dlu..

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.