Mula Selsema

Thursday, April 3, 2014

Mula Selsema



Semalam dah lain macam. Hari ini dah mula selsema. Tekak pun dah macam perit. Tapi masih boleh pergi kerja. Tengoklah petang nanti baru pergi klinik, ambil ubat. Setakat ini, boleh handle lagi.

mood kurang elok...

32 comments:

  1. aduhai...mesti suara pun akan jadi sengau....

    ReplyDelete
  2. Mia...kalau dah sakit2 tekak tu cepat2 makan ubat supaya tak melarat. Ambik vitamin c.

    ReplyDelete
  3. same la kita kak.. semoga cepat sembuh ye =)

    ReplyDelete
  4. cepat mkn ubat kak..nnt melarat pulak...

    ReplyDelete
  5. get well soon kak.. sama lah dgn Hana// semalam dh bersin2 hari ni mula sok sek.. uhukkk

    ReplyDelete
  6. get well soon kak, jangan lupa makan ubat...

    ReplyDelete
  7. Mia baru selsema , pcl dah batuk khong2 dah ni...baru semalam mula sakit2 tekak. Get well soon ya Mia.

    ReplyDelete
  8. salam singgah. ye setuju. ambil vitamin c. nak elok lagi, amek immune booster. inshaAllah. kita berusaha, Allah maha menyembuhkan :)

    ReplyDelete
  9. take care ye kak, skrg musim penyakit. elakan minum ais. tp kalua tekak sakit, try mkn aiskrim vanilla

    ReplyDelete
  10. Yes Ais-Cream Vanilla....beli 1 bekas besar 1 family leh makan...

    ReplyDelete
  11. Semoga cepat sembuh kak mia :)
    Syafakillah :)

    ReplyDelete
  12. assalamualaikum mia..moga cpt sembuh yer..;)

    ReplyDelete
  13. sekarang cuaca tak menentu..jaga diri yer

    ReplyDelete
  14. Assalamualaikum Kak Mia..semoga cepat sembuh dan banyakkan berehat yer..

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.