image Oppa Gangnam Style Di Whatsapp - Mia Liana

Saturday, April 26, 2014

# Entertainment Matters # Pearl

Oppa Gangnam Style Di Whatsapp

Adui... comel pula bila tengok tarian oppa gangnam style di whatsapp. Entah siapalah yang rajin buat ini. Mia printscreen dari group Whatsapp.




Op op op op, oppa gangnam style

Sweet sangat ni... bila tengok terus tersenyum...

jenuh juga kalau nak taip satu-satu ni...

27 comments:

  1. rajin betol org yg buat tu nk susun semua tu.. hahah

    ReplyDelete
  2. :D
    mesti programmer jugak tu :)
    p/s: baru boleh BW dgn comfort
    gain the speed

    ReplyDelete
  3. Tersangatlah rajin kuat imaginasi org yg buat ni..

    ReplyDelete
  4. HAHHAHHAHA ce fwd wasap tu kat ida kekkekkee

    ReplyDelete
  5. hahaha dah lama lya tak nmpk oppa nie

    ReplyDelete
  6. assalamualaikum mia..wah kreatifnya...;)

    ReplyDelete
  7. orang lidi pun boleh bergangnam style ye

    ReplyDelete
  8. siapa la yang create bnda ni, mmg kreatif !

    ReplyDelete