image Pizza Hut Time - Mia Liana

Sunday, April 27, 2014

# Work Matters

Pizza Hut Time


Amboi.... sibuk benar kat pejabat sampai tak sempat nak update. Minta maaf ya.

Mia sekarang ni kat Pizza Hut... ada makan-makan sikit untuk staf Unit ICT. Bos yang belanja...

nanti Mia update pasal apa... makan-makan ni...

16 comments:

  1. Sedapnya!!!!!!! Dah lama tak makan pizza :( Kak mia saja je nak buat kita jeles :P

    ReplyDelete
  2. aduhhh...terliurr udahh ni kak mia....~~

    ReplyDelete
  3. sedapnyaaaa pizza hut nii :3
    shi nak juge laaah X3

    ReplyDelete
  4. hehe..td baru makan pizza kat opis..sbb ade taste panel..

    ReplyDelete
  5. Wow....makanan barat yer lunch hari ini....

    ReplyDelete
  6. Bulan ni x mkn pizza lagi... Sedapnya...

    ReplyDelete
  7. wah sedap dan menggoda ni. Teringin pula nak makan pizza baru tu

    ReplyDelete
  8. encik bos mohon belanja saya di sini jugak..:p

    ReplyDelete
  9. wow..sedap tu...lagi-lagi kalu ada orang belanje... ^_^

    ReplyDelete
  10. assalamualaikum mia...sedapnya...;)

    ReplyDelete
  11. sedapnya pizza..kenyang makan sepotong pun :)

    ReplyDelete