Pizza Hut Time

Sunday, April 27, 2014

Pizza Hut Time


Amboi.... sibuk benar kat pejabat sampai tak sempat nak update. Minta maaf ya.

Mia sekarang ni kat Pizza Hut... ada makan-makan sikit untuk staf Unit ICT. Bos yang belanja...

nanti Mia update pasal apa... makan-makan ni...

16 comments:

  1. Sedapnya!!!!!!! Dah lama tak makan pizza :( Kak mia saja je nak buat kita jeles :P

    ReplyDelete
  2. aduhhh...terliurr udahh ni kak mia....~~

    ReplyDelete
  3. sedapnyaaaa pizza hut nii :3
    shi nak juge laaah X3

    ReplyDelete
  4. hehe..td baru makan pizza kat opis..sbb ade taste panel..

    ReplyDelete
  5. Wow....makanan barat yer lunch hari ini....

    ReplyDelete
  6. Bulan ni x mkn pizza lagi... Sedapnya...

    ReplyDelete
  7. wah sedap dan menggoda ni. Teringin pula nak makan pizza baru tu

    ReplyDelete
  8. encik bos mohon belanja saya di sini jugak..:p

    ReplyDelete
  9. wow..sedap tu...lagi-lagi kalu ada orang belanje... ^_^

    ReplyDelete
  10. assalamualaikum mia...sedapnya...;)

    ReplyDelete
  11. sedapnya pizza..kenyang makan sepotong pun :)

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.