Selfie Dengan Pelajar Praktikal

Tuesday, April 8, 2014

Selfie Dengan Pelajar Praktikal



Wahhhh... sejak dah ada monopod ni asyik nak berselfie saja. Baru saja snap gambar ini. Bersama dengan Mia ni, 4 orang pelajar praktikal Unit ICT. Esok dan lusa ada kursus

update blog semasa dalam perjalanan ke Kuala Lumpur...

73 comments:

  1. hihihih nampak dah dkt insta :p hihhi.
    bestnyaaaa nanti qila nak cari monopod jugakkkkkkk

    ReplyDelete
  2. assalamualaikum mia...wah seronok semuanya dpt berselfie sama2 yer...:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumussalam mama... asyik2 nak selfie je bila ada monopod ni... hehehe

      Delete
  3. Kakak tengok yg praktikal dgn mia macam sama baya aje...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ohh ye ke? kak zakie... mia lebih tua dari mereka la... hehehe

      Delete
  4. monopod, item terhangat di pasaran sekarag hehe

    ReplyDelete
  5. Bestlah ada monopod. Saya kena tukar HP baru bley bermonopod ☺

    ReplyDelete
  6. wah...sekarang nie monopod dimna mna...very handy...

    ReplyDelete
  7. wah kreatif dalam van dan dimana jua boleh bermonopod

    ReplyDelete
  8. ini namanya, guna kemudahan sebaiknya..heheh...

    ReplyDelete
  9. Comel giler. Pergh~~ Kak Mia sportingnye. Awesome!

    ReplyDelete
  10. waaa... make full use of it mia... :D

    ReplyDelete
  11. ada monopod memang berselfie je la kak..cantik gambarnya kan

    ReplyDelete
  12. hai kak mia,hehee ^_^
    sokay :D
    uuii,lawa semuanya :DDD

    ReplyDelete
  13. ramai orang pakai monopod sekarang ni kan.... ^^

    ReplyDelete
  14. baru brkesempatan jengah cne..wahhh dah ada kemudahan berselfie

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.