Terpaksa Begini Baru Hidup

Monday, April 14, 2014

Terpaksa Begini Baru Hidup


Pagi-pagi sampai pejabat, tengok-tengok kipas angin ini tidak mahu hidup pula. Mulalah menggodek mana yang patut.


Akhirnya, terpaksa begini barulah hidup.


Kalau ditutup, memang tidak boleh hidup. Tidak mengapa, janji hidup. Kalau tak hidup langsung alamatnya masuk ke tong sampah lah. Aircond kat pejabat ni tak berapa nak sejuk, tu yang pakai kipas angin buat backup....

nasib boleh hidup.... leganya...

55 comments:

  1. nak tukar yg baru tu kak mia..tpi ok la selagi blh guna kan

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. takpasal2 kan sally... buka skru pagi ni..

      Delete
  3. berpeluh jugak kalau kat opis aircond tak kuat....

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. taklah terror sangat... huhuhu main cuba2 je ni..

      Delete
  5. Kat ofis zumal pun aircond tak berapa sejuk tetap kena guna kipas :)

    ReplyDelete
  6. pandai juga akak pomen kipas angin tu ye.. ^_^

    ReplyDelete
  7. Adoi..scary..jgn dia jadi kipas terbang pulak..hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang scary juga.. jangan risau mia dah skru ketat2..

      Delete
  8. ait...pelik juga kalau tutup tak berfungsi...kipas ni ngade2 ni...hahaha

    ReplyDelete
  9. Seram pulak tengok kipas tu terbuka macam tu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. will get use to it later.. hehehe... kalau terkena tangan pun leh luka juga ni.. huhuh

      Delete
  10. Air-con servis on time pun tak sejuk....macam ada yang tak kena aje.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la... malas nak layan... layan kipas lagi best...

      Delete
  11. tandanya kena beli baru 2 kak mia..

    ada entry macam kak mia..

    http://mimbarhatiku.blogspot.com/2014/04/air-terjun-buatan-sogo.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. uikk boleh guna lagi ni BK..

      pssttt wahhh dah terjebak ekk... kak mia dah komen kat entri tu... hehehe

      Delete
  12. jangan ada yang gatal tangan gi letak jari kat situ nanti,kan..

    ReplyDelete
  13. tersekat kot kak bila ditutup tu..try tutup dgn renggankan..kot boleh..bahaya gak dibiarkan camtu.. :)

    ReplyDelete
  14. kat company lama dulu terpaksa jugak bawak kipas sendiri, aircond tak berapa nak sejuk. kang basak keti. hihihihih

    ReplyDelete
  15. Kat pejabat akak ni rasa nak berbungkus. Sejukkk....

    ReplyDelete
  16. apa la puncanya x leh ditutup tu yer...kn check lg tu...

    ReplyDelete
  17. huwaaa kak mia ni hebat betul ehehehe.
    Boleh buat mcm mcm sampai ke repair kipas ekeke.
    Gurau je hihi. Tulah, drpd masuk tong lebih baik dia botak sikit hee~

    ReplyDelete
    Replies
    1. takdelah sangat... main belasah je ni... heheh

      Delete
  18. Eh sama la kita..guna desktop fan ni..banyak membantu kipas ni..tp sekarang rasa makin slow plak..

    ReplyDelete
  19. Replies
    1. tak bahaya sangat la.. letak kat tepi je ni..

      Delete
  20. assalamualaikum mia..yer la bahaya ni minta yg baru jer...:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumussalam mama... takpe.. selagi boleh guna..

      Delete
  21. kak mia, bahaya sikit kak. apa kata minta org tolong tgkkan masalah sebenar kipas tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang macam tu ainim... takpe. masih boleh bertahan ni..

      Delete
  22. rasanya kipas kecik besar tu kat tesco hari tu dalam RM50 jugak... tu rasanya dia punya motor dah weak sebab motor kecik nak tampung kipas besar ... tunggu masa jer kut tu :D

    ReplyDelete
  23. Bahaya untuk budak kecik tu.. Jari.. Hehe...

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.