Tudung Bawal Jadi Seperti Shawl

Monday, April 28, 2014

Tudung Bawal Jadi Seperti Shawl



Selamat pagi semua. Hari ini agak terajin pula Mia. Tengok-tengok ramai pula blogger yang dah buat. Mia pun cuba jugalah.

Tudung bawal dilipat dua kemudian belitlah ikut suka dan kemudian kemaskan lilitan tudung dengan pin. Siap...

Sekali-kala pakai macam ala-ala shawl macam ni kat pejabat ok kan...

sweet monday with shawl....

41 comments:

  1. assalamualaikum
    singgah pagi
    hari ini x sempat nak baca sangat sebab bz
    happy day

    ReplyDelete
  2. Salam.. nice jugak.. nnti boleh cuba.
    Happy Monday..

    ReplyDelete
  3. Kalau pandai menggayakan memang cantik Mia.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la kak zakie... tapi kena juga cuba banyak kali sampai ok..

      Delete
  4. cantik ar..
    Eira nak cuba gak ar pas ni..

    ReplyDelete
  5. assalamualaikum,saya singgah..menarik dan cantek pulak bila tudung bawal jadi shawl..nanti nak cubalah :D

    ReplyDelete
  6. rasanya dah lama tak pakai tudung bawal.....

    ReplyDelete
  7. mudah dan simple dah lma praktikkan..hehe

    ReplyDelete
  8. Wah...hehe, save budget, beli satu jenis, boleh buat stail dua jenis...hari tu pun ada terbaca macam mana buat shawl macam tudung bawal tiga segi...unik2...

    ReplyDelete
  9. tak pernah pakai bawal..masih setia dengan chiffon..he..he

    ReplyDelete
  10. Assalamualaikum kak mia, wahh comelnya. bagilah video tutorial sket. hehe. sheila suka pakai bawal gak, tapi jenih labuh2 la...

    ReplyDelete
  11. cantik kak mia.. husna pon dah start tukar fesyen..
    sekali sekala tukar selera..hehehe..

    ReplyDelete
  12. assalamualaikum mia...okay tu cantik...:)

    ReplyDelete
  13. Mmg selalu digayakan mcm ni.. Hehe...

    ReplyDelete
  14. ihihihhi happy sweet monday kak miaa <3

    ReplyDelete
  15. ok sangat, cuma kalau tak jadi tu yang tensen ! ahaks ~

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.