Wordless Wednesday 112

Wednesday, April 16, 2014

Wordless Wednesday 112


Resepi ikan rentung.

Sumber : SINI


48 comments:

  1. haha..
    menu entry saya semalam..
    mmg bijok resepi nie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kebetulan shark... kak mia pula dapat dari sharing whatsapp..

      Delete
  2. laaa mmg rentung le ni --- x pahit xpe

    ReplyDelete
  3. resepi paling senang...kalau tak boleh buat saje jelaaa... ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. resepi paling senang.. tapi susah nak buat.. hehehe

      Delete
  4. Sejak ada FB ni resepi mcm ni biasa surirumah buat

    ReplyDelete
  5. he he he, shark up ni semalam kak, memang lawak...

    ReplyDelete
    Replies
    1. haah... kak mia baru je perasan lepas up entri ni..

      Delete
  6. resepi paling mudah ni..heheheh..kesian ikan jadi mangsa rentung

    ReplyDelete
  7. assalamualaikum mia...hahaahhaaaa lawak nyer..nak cuba juga la resepi ni...:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumussalam mama... cubalah ya. jangan lupa update kat blog nanti.. heheh

      Delete
  8. wahkakakaa~ sumpah tak penah buat... i don't have fb ;3

    ReplyDelete
  9. Okay fine..nie mmg lawak terbaik...hikhikhik

    ReplyDelete
  10. adoiyai,ingatkan memang ada resepi nama macam ni..hahaa
    tekenaaaaaa.....

    ReplyDelete
  11. haha..
    ni silap ari bulan dgn dapo2 pon rentung gak..huuuu

    ReplyDelete
  12. Assalamualaikum Kak Mia...resepi yang lawak sangat....baca pun sampai tersenyum seorang2....hehe..

    ReplyDelete
  13. Resepi ikan rentung yang terbaik !!! ::)

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.