Wordless Wednesday 114

Wednesday, April 23, 2014

Wordless Wednesday 114


Iri hati. Dengki. Cemburu.
Jahatnya. Kejamnya.

27 comments:

  1. betul kan, Mia..tak elok buat orang lain cam tu..

    ReplyDelete
  2. haha...terasa juga tapi taklah buat mcm gmbr tu..
    penting, syukur dgn apa yg Allah kurniakan kat kita sudah laa..

    ReplyDelete
  3. assalamualaikum mia...tengok gambar mmg lawak tapi ada juga terselitnya sikap sakit hatinya bila kawan dah jadi kurus...:)

    ReplyDelete
  4. Emm , memang itu lumrah manusia... kita kena sama2 hindarkannya :')

    ReplyDelete
  5. Salam rabu kak...Hindari sifat iri hati..

    ReplyDelete
  6. Betul tu, hindarkan sifat camtu dalam diri kita :)

    ReplyDelete
  7. Kenapa perlu dengki kan? Astagfirullah

    ReplyDelete
  8. tu cemburu ke saja nak gurau2? haihh..lawak lak..

    ReplyDelete
  9. Elakkan buat camtu tau ...
    Salam Rabu Mia ..

    ReplyDelete
  10. Assalammualaikum...kak mia,

    tak mahu dengki2 ..

    mselim3

    ReplyDelete
  11. minta dijauhkan dari benda2 yang tidak baik macam dalam gambar tu

    ReplyDelete
  12. Tak baik dengki dengan orang lain..bawak bawaklah sedar diri kan.

    ReplyDelete
  13. Iri hati. Dengki. Cemburu. Semua -ve..

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.