Jom Join Giveaway Ephyra Untuk Cantik Sihat Dan Bertenaga

Saturday, May 10, 2014

Jom Join Giveaway Ephyra Untuk Cantik Sihat Dan Bertenaga

Alhamdulillah... dah masuk hari ke 10, Giveaway Ephyra ini telah menerima sebanyak 76 penyertaan dari kalangan blogger setakat 7.45 malam tadi.


Kepada yang belum join, jemputlah join dengan klik SINI. Ala... join je... mana tahu ada rezeki di giveaway ini. Hadiah yang ditawarkannya cukup menarik, boleh tengok di SINI.

Tarikh tutupnya ialah pada 16 Mei 2014. Cepat-cepat join ya...

support Mia ya..

20 comments:

  1. kenapa umur 21 tahun ke atas ??? tak boleh ke kalau 19 ???? whyyy ????

    ReplyDelete
  2. hehe mmg rasa nak join,tapi belum cukup umurnya :D

    ReplyDelete
  3. assalamualaikum mia...dah join juga...:)

    ReplyDelete
  4. InshaAllah..semoga lagi ramai join. Hadiah menarik tu uols

    ReplyDelete
  5. http://aineddihar.blogspot.com/2014/05/liebster-award.html

    Assalamualaikum . kita ada tag akak :) singgah ya :)

    ReplyDelete
  6. Good luck :)

    awksweetgitu.blogspot.com =)

    ReplyDelete
  7. dah join...tak sabar nak tunggu keputusannya pulak kak

    ReplyDelete
  8. wahh ! ramainya.. all the best semua.. ~ :)

    ReplyDelete
  9. uish rugi betul siapa yg tak join kan kak mia hihihihi

    ReplyDelete
  10. all the best semua..lya ada tersenarai ke :)

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.