Kalau Mia Menang RM100,000 Dari Peraduan Yeo's @YeosMalaysia #80daysdrinktocash

Monday, May 26, 2014

Kalau Mia Menang RM100,000 Dari Peraduan Yeo's @YeosMalaysia #80daysdrinktocash


Wahhh... berangan jangan tak berangan. RM 100,000 itu sangat besar nilainya. Macam-macam boleh dibeli ni. Seronoknya kalau Mia dapat kan.... Nak berangan sekejap, kalau dapat ni, impian sejak dulu lagi nak sampaikan hajat ke Mekah bersama keluarga. Selebihnya untuk pelaburan, simpanan dan kegunaan kecemasan. Boleh gitu.. kalau mood berangan sampai, semuanya nak yang indah-indah belaka. Haruslah kan...

Eh... join lah peraduan Yeo's ini. Masih ada lagi masa sebelum 6.30 petang 31 Mei 2014 ini. Kata orang untung sabut timbul, untung batu tenggelam. Mana tahu ada rezeki kat peraduan ini. Rugi kalau tak mencuba... Hanya SEORANG yang benar-benar BERTUAH akan dapat menangi hadiah utama RM 100,000. Wow! Melopong sekejap ni. Jadi, tunggu apa lagi, hantarkan penyertaan sekarang!

Jom kita tengok cara-cara nak join peraduan Yeo's yang gempak ini..



Senang dan mudah saja untuk join. Sila klik ke laman peraduan ini, http://www.yeos.com.my/contest/index.php untuk syarat-syarat dan keterangan lanjut.

Mia dengan Yeo's.... check it out..... (^_^)



jomla join... dah nak habis dah peraduan Yeo's ni.....

20 comments:

  1. yeayy... sikit lagi je.. jangan mengalah.. jom hantar penyertaan!

    ReplyDelete
  2. assalamualaikum mia...semoga berjaya...:)

    ReplyDelete
  3. gud luck kak mia..
    sama2 kita tunggu sape yang bertuah..

    ReplyDelete
  4. Assalammualaikum... kak mia,

    moga berjaya selalu kak mia..

    mselim3

    ReplyDelete
  5. Hantar jgn tak hantar .....dah hantar masih tak sangkut2 lg huhuhu

    ReplyDelete
  6. chaiyyokk.. chaiiyokk.. kot ada yang tersangkut.. hehe ~~ moga berjaya ya ! :)

    ReplyDelete
  7. Nasiblah... hari2 kena minum yeo's. Nasib baik menyangkut

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.