Nak buat Giveaway Ephyra Kejap Lagi

Thursday, May 1, 2014

Nak buat Giveaway Ephyra Kejap Lagi



Dah baca ke belum Preview Giveaway Ephyra ini? Sila klik SINI terlebih dahulu. Bacalah dengan teliti.... (^_^)

Wahhh.. tentu tidak sabar bukan? Dah boleh standby untuk pantun 4 kerat ni. Ciptalah pantun yang simple pun tak apa asalkan ada berkaitan dengan Ephyra.

Eh... rugi kalau tak join giveaway ini... nilai hadiah RM 10,020 untuk dimenangi. Mia sedang final touch up untuk entri giveaway. Maklumlah kan... perlu disemak dengan teliti. Tidak boleh ada silap. Sikit masa lagi akan dipublish entri giveaway ini.. sabar ya....

 standby mode..

24 comments:

  1. yeahh ! sabar menunggu .. ##readyMode hehee~

    ReplyDelete
  2. wah wah wahhh goo kak miaa goooo huhuhu

    ReplyDelete
  3. wah..macam nak cuba la kali ni..tak pernah lagi cuba kak

    ReplyDelete
  4. nak join tp tak pandai nak buat pantun..

    ReplyDelete
  5. Tggu free sikit bru blh join.... Pntun dh reka cipta dh... Hehe

    ReplyDelete
  6. baru dapat taw.. nak join jugak lah.. hehehe..

    ReplyDelete
  7. assalamualaikum mia...jom2 kita cipta pantun yg amat menarik sekali yer..:)

    ReplyDelete
  8. semoga berjaya kepada semua peserta..

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.