Penyeri Bloglist Bulan Mei Dan Jun 2014

Friday, May 2, 2014

Penyeri Bloglist Bulan Mei Dan Jun 2014

Mia baru sahaja selesai memasukkan semua pemenang Segmen Bloglist #8. Ada juga blog lain yang Mia suka baca, telah pun dimasukkan juga. Senang nak baca entri terkini nanti. Rajin-rajinlah update blog ya...


Inilah dia.... penyeri bloglist Mia untuk bulan Mei dan Jun 2014. Sweet je kan.... Lepas ni, jangan malu-malu nak klik kat entri terbaru mereka ya...

 bloglist... oh... bloglist... (^_^)

Hadiah bernilai RM10,020.00 untuk dimenangi.
Klik SINI untuk join.

30 comments:

  1. kalau dah ad dalam bloglist, mmg kna updte sopmo lah, bru best pngunjung nak baca.

    ## kalo leen neh, hahaa, xtntu masa , .. still try to be serious in blogging, ^_^

    ReplyDelete
  2. Mekacih kak mia... masukkan blog ayu dlm bloglist akak...

    ReplyDelete
  3. tahniah untuk semua yang berjaya masuk dalam bloglist kak mia ^^,

    ReplyDelete
  4. Tahniah semua yang masuk bloglist sis mia..pembakat semangat nih..

    jemput singgah blog saya sis..mana tau nanti ada rezeki masuk bloglist sis untuk bulan bulan akan datang..hehehe.. =) (joking)

    Menulis is my passion..seronok bercerita pada lembaran putih..

    Eh tertaip panjang..kan dah kata suka menulis..lol..

    sori sis mia dan blog sis saya baca tiap hari.. love all the info dat u shared.. ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. it's ok dear... kak mia baru sempat nak ke sana arini... thanks sudi support kak mia di sini..

      Delete
    2. Thanks sudi singgah..mmuuaahh!

      *excited*

      Delete
  5. Assalamualaikum mia...mmg terbaik la mia ni...moga menjadi seorang blogger yg dikenali,disayangi dan diingati oleh semua blogger...

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumussalam mama.... amin.. terima kasih ya..

      Delete
  6. alhamdulillah tersenarai.. thanks mia
    BW pon x habis lagi ni.. kne rushing pasni.. :)

    ReplyDelete
  7. tahniah semua yg berjaya masuk bloglist kak mia... ^_^

    ReplyDelete
  8. tahniah semua...semua bloger hebat2

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.