Senyuman Paling Manis

Saturday, May 3, 2014

Senyuman Paling Manis

Dalam banyak-banyak senyum, rasanya senyum yang jenis ini paling sukar nak buat. 

Saat ditimpa ujian
katakanlah

"Ya Allah, aku redha dengan apa yang Engkau takdirkan untukku"

lantas tersenyumlah....

Itulah dia senyuman paling manis. Saat diduga, harus redha dan tersenyum. Tentu berat nak buat. Lepas ni dah boleh belajar nak buat senyuman paling manis ini. Ada hikmah di sebalik ujian itu.

 yakin boleh.... jom senyum... (^_^)

Hadiah bernilai RM10,020.00 untuk dimenangi.
Klik SINI untuk join.

44 comments:

  1. inshaAllah, sungguh besar nikmat Allah

    ReplyDelete
  2. Sebab senyuman tu tak semua orang mampu buat dan beri pd org tatkala diri dilanda dugaan dan ujian...

    ReplyDelete
    Replies
    1. haah... bukan senang nak buat.. berat rasanya..

      Delete
  3. nak kena belajar senyum paling manis, semoga diberi kekuatan :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. amin.. moga kita semua mampu lakukannya...

      Delete
  4. Senyum semanis mungkin mana pun , xseikhlas pun xguna sebab sebalik senyuman ada yang tersirat tanpa kata-kata. Uhh

    ReplyDelete
  5. Assalamualaikum.... Jom kita senyum kak mia... Semoga berjaya =)

    ReplyDelete
  6. assalamualaikum mia...senyuman itu satu sedekah...eloklah bersedekah dgn senyuman pagi2 ni kan...;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumussalam mama... haah.. dapat pahala juga tu...

      Delete
  7. Singgah pagi Sabtu di sini..Banyakkan senyum walau kita tengah bersedih..

    ReplyDelete
    Replies
    1. susah nak senyum kalau tengah sedih... huhuhu kena cuba lepas ni..

      Delete
  8. senyuuuummm...tak perlu kata apa2... pahala pun dapat...hehe

    ReplyDelete
  9. senyum yang paling manis dan senyum sorang-sorang eheee.. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. uikk.. senyum sorang2 hati2.. kot2 ada yang tersalah faham.. heheheh

      Delete
  10. insyaALLAH.. ya betul tuh.. hehe ~ saat dtimpa suatu ujian tu lah plg susah tuk senyum, sbb bersdih.. tatkala ssorang tu mmpu snyum, mmg insan tu tabah dan kuat :')

    ReplyDelete
    Replies
    1. kagum sangat dengan insan yang mampu buat macam tu... bukan senang nak jumpa..

      Delete
  11. selalunya bila ditimpa ujian mula la tak puas hati, nak salahkan sana sini..
    Allahu akbar..

    ReplyDelete
  12. Senyum itu ubat paling mujarab dalam dunia..

    ReplyDelete
  13. senyum ubat/penawar ketika berduka.. ^_^

    ReplyDelete
  14. senyuman paling manis ni buat kita lagi kuat hadapi ujian kan :)

    ReplyDelete
  15. senyum dihati tak semudah senyum dibibir. :)

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.