Sepetang Di Bazaar Ramadhan Perling Mall Johor Bahru

Saturday, July 5, 2014

Sepetang Di Bazaar Ramadhan Perling Mall Johor Bahru


Petang tadi kami sekeluarga pergi ke Perling Mall, nak beli barang sedikit kat Giant kemudian terus pergi ke bazaar ramadhan dekat perkarangan letak kereta. Singgah ke gerai bernombor 19. Kawan Suami Mia ni, Shahlan, seorang tukang masak berniaga di situ. Jual Nasi kukus ayam berempah dan nasi ambang 8 in 1. Sedap tau...

Sempat jugalah bergambar sementara tunggu waktu berbuka tadi...





Senang-senang... singgahlah sini ya... Rugi tak cuba rasanya...

loving husband and wife wearing ephyra exclusive t-shirt... (^_^)

20 comments:

  1. sedapnya nasi kukus ayam berempah.. dengar je dah sedap hehe

    ReplyDelete
  2. Wah ...loving couple pakai bj ephyra lagi

    ReplyDelete
  3. Assalammualaikum...kak mia,

    ooo kat perling mall dekat aje... dengan tpt mselim3 insallah kalu sempat boleh singgah nanti,,,

    mselim3

    ReplyDelete
  4. nasi ambang 8 in 1 tuh.. hahaha..
    kalo balik kg aje tunggu kazen buat baru dapat makan...

    ReplyDelete
  5. assalamualaikum mia...memang cute la...mama ada dpt tshirt hari tu utk hubby tapi x muat pulak saiznya tapi pakai juga sbb nak amik gambar couple...heheheee...:)

    ReplyDelete
  6. serius mmg lama dah xmakan nasi ambeng deh cuma xbalik johor lg jer..
    kalo blik johor mmg xyah ckp deh...

    ReplyDelete
  7. sedapnya menu yang dijual..semoga murah rezeki berniaga :)

    ReplyDelete
  8. teringat nasi ambang kat BBU yang sedap tu...

    ReplyDelete
  9. Tulah perasan jugak mia somu ister pakai baju epyhra kalau sofea sekali pakai lagi gempak hehr

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.