Shawl Halfmoon Rania Najima

Friday, July 4, 2014

Shawl Halfmoon Rania Najima



Amboi-amboi.. mentang-mentang nak raya sibuklah pula nak cari tudung ke... shawl ke... untuk raya. Kali ini Mia nak cerita sikit pasal trend terkini shawl hafmoon berlayer. Cantik juga kan... Ada 3 tone warna, tentulah lagi menarik dan bertambah cerianya mood kita.

Mia baru ada satu je dari koleksi Shawl Halfmoon Rania Najima di SINI. Nak cuba pakai masa kerja hari Ahad ni. Kalau sesuai dan serasi, boleh rembat satu lagi untuk raya.

mood ber shawl...

19 comments:

  1. Boleh la try usya nnt.. Hehe.. Mekasih Mia!!!

    ReplyDelete
  2. dah lama tak pakai shawl..tengok mood je nak memakai..tapi shawl ni cantik..

    ReplyDelete
  3. mia mmg cantik kalau pakai shawl ni kan...:)

    ReplyDelete
  4. Cantik.. farah mmg suka pakai shawl jenis halfmoon nie..=D

    ReplyDelete
  5. cx pon tk cari lagi tudung. huhu nak bawal curve.

    ReplyDelete
  6. assalamualaikum mia...wah cantik2 ni...:)

    ReplyDelete
  7. ingatkan ada banyak shawl tu rupanya berlayer..cantiknya :)

    ReplyDelete
  8. Shawl kalau kena dgn bj mmg cantik...

    ReplyDelete
  9. bila dah pakai nanti mesti patternnya macam tudung fareeda yg bertingket2 tu ek kak mia??

    ReplyDelete
  10. Cantik.. pakai warna-warni nampak ceria sikit :)

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.